Kan Google Earth niet vinden of openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
In mijn balk van IE 9 staat een icoontje van Google Earth. Als ik daar op klik komt er een pagina met "Google Earth downloaden" maar dat heb ik nu al 2 keer gedaan en ook geïnstalleerd maar Google Earth kan ik nergens starten, het staat wel in mijn software maar niet bij programma's via start.

Ik dacht dan zal het nu wel gekoppeld zijn aan het icoontje maar als ik daar op klik dan opent weer de pagina waar staat "Google Earth downloaden".
Ik heb Windows 7.
Wie kan me helpen?

Dat icoontje is waarschijnlijk gewoon een link naar de downloadpagina. Staat nadat je het hebt geinstalleerd geen icoontje op het bureaublad? Ga anders start> en dan in het zoekvenstertje intypen: Google Earth

Dat van dat icoontje zou idd een link kunnen zijn maar er is dus ook geen snelkoppeling op het bureaublad geplaatst.
Als ik de optie uitvoer zoals je schreef voor zoeken, dat heb ik al gedaan maar dan vindt hij niets. Als ik in programma's kijk staat er ook geen Google Earth maar als ik in software lijst kijk dan staat er wel Google Earth.

Erg vreemd. Verwijder Google Earth eens volledig van je computer(start>configuratiescherm>programma's>programma verwijderen)
En installeer hem dan eens via een ANDERE LINK dus niet van dat icoontje.

Dat heb ik ook al 2 keer gedaan.
Ik heb nu Google Maps in de balk gezet en dan kun je een Google Earth plugin installeren. Dat gaat wel, alleen heb je dan een kleiner scherm, Google Earth is op het hele scherm.

Als je dan op Google Earth bent, ga dan bovenin naar: weergave>volledig scherm.

Ik zie nergens weergave staan.
Ik wilde een print screen mee sturen maar dat gaat niet want dan moet ik een url van een website invullen ipv. een plaatje van mijn laptop.

Ik zie nergens weergave staan.
Ik wilde een print screen mee sturen maar dat gaat niet want dan moet ik een url van een website invullen ipv. een plaatje van mijn laptop.

via bijlage beheren kun je gewoon plaatjes uploaden van je pc hoor

Ik weet niet of het gelukt is want dat was nieuw voor mij.
Google Earth-Maps.jpg

O.K. bedankt dan is het nu wel opgelost hoor, liever gewoon direct Google Earth maar na 3 keer downloaden en installeren stop ik daar maar mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan