kan gortig spel niet starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ekain

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
Berichten
125
Naja khad dus vroeger toen ik tien was een uber gortig spel gespeeld genaamd: Dungeon Keeper en nu krijg ik weer kriebels in mijn buik wanneer ik weer aan die goede tijden denk maar het enige probleem is dat het spel ongeveer uit 95-97 komt en aangezien ik Vista hebt gaat het hem niet echt worden. Kheb het spel dus gewoon goed kunnen installeren maar als ik op het exe bestand klik dan krijg ik het begin scherm van het spel (hierna zou het menu mouten komen) en dan sluit het af en is een vierde van mijn scherm zwart en 10 seconde later is het spel helemaal weg ook uit mn taakbalk.

Wat ik heb geprobeerd is: compatible mode op windows xp gezet en op windows 95,98,2000 eigenlijk alles wat daar staat en ook de kleuren en al die andere dingen die je daar kan aanvinken aangevinkt maar niets baatte. ook heb ik iets gaars gedaan in mn DEP heb ik bij uitzonderen het spel toegevoegd maar het werkt nog steeds niet. Nu ben ik een beetje deperate en kan ik niet slapen voordat ik het spel kan no lifen.

wat een lang verhaal is dit geworden zeg khoop dat jullie een mogelijk weten om het spel werkend te krijgen want ik wil het zeeeeeeeeeer graag spelen en zeg niet dat het niet kan want kheb op forums al gezien dat sommige mensen het konden spelen op vista maar de meeste kwamen er ook niet uit.
 
Één ding heb je, zo te lezen, nog niet geprobeerd in de compatibiliteitsmodus: "Uitvoeren als administrator".

Enne, no offence, maar als je iets minder populaire spreektaal typt, is je probleem gemakkelijker te lezen / begrijpen.
 
Laatst bewerkt:
gortig?

Waneer je nog Win98 zou hebben dan had je een kans met Dos-Box.
Met WinXP had ik nogal moeite om de juiste instelling te vinden.
Maar als je niet schuw bent van gortige instelpogingen kan 't lukken.

http://japiejofel.emailt.nl/Dosbox.html
 
hmm dan zal het dk2 voor de negende keer uitspelen worden :confused: alhoewel dk1 vetter was :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan