Kan HDD niet defragmenteren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

robtimmer

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2012
Berichten
59
Hallo,
Ik krijg het niet meer voor elkaar om mijn HDD te defragmenteren. Als ik de optie van Windows gebruiken om te defragmenteren (stations optimaliseren en defragmenteren) staat alleen mijn Y schijf er tussen, bij andere programma's is deze drive wel weer aanwezig. Alleen zodra je deze probeert te defragmenteren stop de actie ook gelijk weer.

Hierbij zeg ik wel dat ik het één en ander in de station letters vandaag heb gewijzigd.

Mijn PC bestaat uit:
C:\ <-- 60GB SSD (zie ik ook niet bij defragmentatie van Windows) (OS partitie)

E:\. <-- 500GB HDD (zie ik ook niet bij defragmentatie van Windows)

Y:\ <-- 500GB HDD (zie ik wel)
 
Hoi,
Windows schakelt automatisch (vanaf Win 7) het defragmenteren van de ssd uit omdat dit niet wenselijk is.
Uitleg.
Herstart de pc eens en kijk of je die, niet zichtbare, HDD nu wel kunt defragmenteren.
 
installeer anders defraggler van de makers van ccleaner.
En idd, een ssd best niet defragmenteren.
 
Hoi,
ik weet dat je ssd beter niet kan defragmenteren en dat dat niet goed voor de ssd is/ niet nodig maar nog steeds ik kan de HDD niet zien/ gebruiken (maar de ssd is er wel weer :))
 
Nou hij is weer werkend: ik heb bij de eigenschappen van mijn HDD af en aangevinkt "De inhoud en de eigenschappen van bestanden op dit station mogen worden geïndexeerd (tussen door wel toepassen gedrukt)

nog bedankt de jean en Mik Zjegger voor de reactie :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan