kan helemaal niet meer branden en geen software installeren, wat nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sendra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2006
Ik heb sinds kort een probleem en dat is dat mijn computer in ene niet meer kan branden, het systeem geeft aan dat het geen cd/dvd brander heeft gevonden. Maar het gekke ervan is dat ik nu ook geen software voor de printer kan installeren. WAT NU ? HELP!

Sendra,

WELKOM bij de Helpmij.

als jij goede antwoorden wil krijgen zul je meer, veel meer informatie moeten verstrekken. Zoals je de vraag nu stelt komt 'ie een beetje over als:
mijn auto wil opeens niet meer starten en de aanhanger kan ik er ook niet meer achterhangen, wat nu?

Begin eens met het moment dat het probleem zich voordeed.......... is daar zeer kort voor iets hardwarematig / softwarematig aan de pc veranderd?

Over wat voor een pc hebben we het ? Merk / type / processor / leeftijd / andere gegevens over geinstalleerde hardware zoals merk en type brander.

WELK besturingssysteem draait op de PC ? Windows..... 95 - 98 - ME - XP - Linux.........?

Waarom kun je geen software meer installeren / wat ZEGT de computer dan / tekst foutbericht?

Zo kan ik nog meer vragen bedenken. Geef svp een uitgebreide omschrijving van het e.e.a. en ik ben ervan overtuigd dat velen zullen proberen een antwoord te vinden.

Nu kun je alleen maar algemeenheden verwachten zoals: systeemherstel al geprobeerd / virusscan gedraaid / op spyware gecheckt / al een format overwogen?

Op zich aardige suggesties, maar ze zijn nogal algemeen.

Laatst bewerkt:
dit wordt veroorzaakt door spyware/verwijderde spyware

staat in het apparaatbeheer bij je cd rom stations een geel uitroepteken, en code 39 als oorzaak ?

volg dan deze (engelse) oplossing

Run REGEDIT, open up the following folders:
HKEY_LOCAL_MACHINE
SYSTEM
CurrentControlSet
Control
Class
{4D36E965-E325 -11CE-BFC1-08002BE10318}

After clicking on {4D36E965-E325 -11CE-BFC1-08002BE10318} you should see two settings on the right-hand side:
"Upperfilters"
"Lowerfilters"

Click on each of them, press DELETE and click YES.

Rescan h/w in Device Manager, it worked for me, my DVD writer is back.

MVG

kijk je pc ineens eens na op Spyware - info vind je op www.nucia.nl

@ Sendra: Al iets meer bekend?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan