Kan het aan de voeding liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ztroxmarvin

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
hallo
ik heb een vraag sinds dat ik mijn nieuwe videokaart in me pc heb zitten die je via 1 x 6-pin (PCie) aan moet sluite via de voeding zit mijn CPU te springen van 3000.1 Mhz naar 1800.0 Mhz kan het aan de voeding liggen omdat hij maar 380 wat is ??

AMD 6000+
Foxconn A690VM2MA-RS2H
2 GB OCZ
Asus EAH3870/G/HTDI
Voeding 380 wat..

Voeding kan bij te zware belasting wel onstabiel worden waardoor er problemen ontstaan.

Nee die is energie besparing dit kan je in de bios uitschakelen als jij dingen doet die niet zo zwaar zijnclokt hij terug

Hoi,

En dat gebeurt tijdens een game of gelijk als je windows en nog een vraagje welk merk en type voeding heb je?

Modag

Hoi,

Vreemd geen merk heb je aan de binnenkant van de pc gekeken?
En als die functie uit staat dan heb je grote kans dat het aan de voeding ligt.

Modag

Hoi,

Vreemd geen merk heb je aan de binnenkant van de pc gekeken?
En als die functie uit staat dan heb je grote kans dat het aan de voeding ligt.

Modag

Jah heb van binne gekeken maar staat alleen 380 wat Max op verder niks
en de functie staat uit in de bios :confused: maar is het schadelijk als ik zo nog ff door Blijf draaien ????

Als je voor het plaatsen van de videokaart geen problemen hebt gehad dan ligt het aan de voeding.
En wat betreft het door gebruiken hiervan zou ik het risico niet nemen want hij kan bij te zware belasting problemen geven en sluiting veroorzaken met alle gevolgen vandien.

Hoi,

Ik weet niet waar je de pc voor gebruikt maar misschien is het verstandig om die functie wel aan te zetten .
Maar als je de pc gaat belasten dan ga er wel problemen mee krijgen want dan zou je wel eens blauwe schermen kunnen krijgen en uitval.
En het is natuurlijk prettig als de pc goed functioneert.

Modag

Als je voor het plaatsen van de videokaart geen problemen hebt gehad dan ligt het aan de voeding.
En wat betreft het door gebruiken hiervan zou ik het risico niet nemen want hij kan bij te zware belasting problemen geven en sluiting veroorzaken met alle gevolgen vandien.

het is sinds de nieuwe videokaart

Dan weet je zelf de oplossing al. ( nieuwe voeding monteren):thumb:;)

jah ik moet zo snel mogelijk ff een nieuwe voeding halen
maar hebben jullie een goede voeding die jullie zeggen dat die goed is en stil ??

Hoi,

Draai zelf met tagan maar er zijn meer goede merken zoals coolmaster zalman en dan zou ik 600 of 700 watt nemen

Modag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan