Mijn computer draait op Windows xp en enige tijd geleden ben ik overgestapt van Outlook Express naar Windows Liive Mail. Het overzetten van het adresboek en archief van inkomende/uitgaande mails gaf wel wat problemen en na wat handmatige/individuele acties is dat uiteindelijk wel gelukt.
Vervolgens heb ik het programma Outlook Express verwijderd, d.w.z. het "vinkje" is op de juiste plaats verwijderd.
Nu krijg ik elke keer dat ik het emailprogramma open de mededeling: "Kan het adresboek niet laden. Outlook Express is onjuist geconfigureerd. Voer de installatie opnieuw uit".
Minder regelmatig verschijnt de kreet: Outlook Express kan berichten comprimeren en dat doet hij dan ook.
Wie kan mijn instrueren hoe deze probleempjes uit de wereld te helpen?
Vervolgens heb ik het programma Outlook Express verwijderd, d.w.z. het "vinkje" is op de juiste plaats verwijderd.
Nu krijg ik elke keer dat ik het emailprogramma open de mededeling: "Kan het adresboek niet laden. Outlook Express is onjuist geconfigureerd. Voer de installatie opnieuw uit".
Minder regelmatig verschijnt de kreet: Outlook Express kan berichten comprimeren en dat doet hij dan ook.
Wie kan mijn instrueren hoe deze probleempjes uit de wereld te helpen?