Beste,
ik heb nog een oudere PC met Windows 7, en zou deze willen gebruiken om Netflix te kijken.
Vanuit Chrome lukt dit wel, maar vooral als hij nog niet zo lang aanstaat, loopt er allerlei op de achtergrond,
dat het systeem vertraagt en ervoor zorgt dat Netflix niet continue verder loopt maar met horten en stoten. Na een tijdje loopt het wel OK.
Ik wou de PC een beetje slanker maken qua programma's (Antivir), maar uninstall via de gewone weg lukt niet. De PC zegt dat het programma er niet meer opstaat,
en als ik het via het programma zelf wil uitschakelen, kan hij een bestand niet vinden.
Maar Windows heeft blijkbaar een probleem:
Als ik iets wil installeren, bvb. 7zip, kan ik het installatiebestand downloaden, en ergens opslaan, bvb. op bureaublad of D-schijf,
en ik zie het bestand dan ook staan in de verkenner.
Maar als ik dubbelklik op het bestand op het uit te voeren, krijg ik enkel een foutmelding:
"Kan het bestand D:7z1900.exe niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw."
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Johan
ik heb nog een oudere PC met Windows 7, en zou deze willen gebruiken om Netflix te kijken.
Vanuit Chrome lukt dit wel, maar vooral als hij nog niet zo lang aanstaat, loopt er allerlei op de achtergrond,
dat het systeem vertraagt en ervoor zorgt dat Netflix niet continue verder loopt maar met horten en stoten. Na een tijdje loopt het wel OK.
Ik wou de PC een beetje slanker maken qua programma's (Antivir), maar uninstall via de gewone weg lukt niet. De PC zegt dat het programma er niet meer opstaat,
en als ik het via het programma zelf wil uitschakelen, kan hij een bestand niet vinden.
Maar Windows heeft blijkbaar een probleem:
Als ik iets wil installeren, bvb. 7zip, kan ik het installatiebestand downloaden, en ergens opslaan, bvb. op bureaublad of D-schijf,
en ik zie het bestand dan ook staan in de verkenner.
Maar als ik dubbelklik op het bestand op het uit te voeren, krijg ik enkel een foutmelding:
"Kan het bestand D:7z1900.exe niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw."
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Johan