kan het internet niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

frenneke

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Na anderhalf jaar goed gewerkt te hebben, kan ik nu het internet niet meer op?
We hebben een kabelverbinding van @home, besturingssysteem windows XP, firewal Zone Alarm. De router is van Netgear WGR614v5 met een usb stick. De stick zit in de laptop en werkt prima:draadloze netwerkvverbinding uitstekend!
De router heb ik uit de pc gehaald, want dan heb ik ook hier geen internet?
Snap er niks van en hier is het oorlog want de kids willen internetten.
Kan iemand me op weg helpen??

De router heb ik uit de pc gehaald, want dan heb ik ook hier geen internet?

Even resumeren................ Ik maak uit je verhaal het volgende op:
1] Je hebt 2 pc's aan je netwerk: 1 laptop en een "normale" pc...
2] Je laptop heeft een draadloze verbinding en je pc een netwerkkabel naar je router
3] Je hebt de netwerkkabel losgekoppeld van je pc
4] Je hebt wel verbinding met je router (draadloos) maar geen internet.

Staat je @Home CC-nummer nog wel in je router? Kan evt door een storinkje of een stroomuitval gewist zijn.

Helemaal goed geresumeerd:thumb:
Ben erg slecht in dit router gebeuren en was anderhalf jaar geleden blij dat ik het allemaal aan de gang kreeg. Wil graag controleren of mijn @home cc nr in de router staat, maar kom niet in de router?
Was eerst gewoon routerlogin.net, maar lukt dus niet?

Blijf proberen, het is me nu gelukt om in de router te komen.
Het @home cp nr is juist.
Wat kan ik nog meer controleren?

Als je rechtstreeks met de pc het internet op gaat werkt het dan wel? (wel je cc nummer in je pc zetten)

Probleem zit dus in de router. Wat je kunt doen is de router resetten naar fabrieksstand en de gegevens weer invoeren

Even een vraagje, ik heb de router niet meer aangesloten en blijf problemen met internet hebben. Steeds als ik de pc afsluit en weer opstart, kan ik niet op het internet? Bij afsluiten krijg ik de melding, dit programma wordt afgesloten "No Tïtle". Dan krijg ik, dit programma reageert niet "No Title". De enige manier die ik kan vinden om toch online te komen is alle netwerkadapters eraf halen en opstarten. Dan lukt het wel? Kan dit toch nog met instellingen te maken hebben van de router?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan