Kan het nog goedkoper?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpvangelderen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2004
Zoals iedereen ben ik altijd op zoek naar de goedkoopste hostingoplossing. Met name voor grotere sites heb ik nu een heel interessant aanbod gevonden: Helder Hosting. Voor 5 euro krijg je hier 3 GB dataverkeer en 1 GB schijfruimte! Extra dataverkeer is met 1 euro per maand ook heel netjes.

Link: http://www.helderhosting.nl

J.p van gelderen

Laatst bewerkt:
Nou inderdaad...

Trouwens, denk je echt dat zoeits echt zo goedkoop kan? Denk het niet hoor ;) Voor kwaliteit betaal je.

Geplaatst door ThE PrOx
ik vind dit verdacht veel op reclame lijken wat niet is toegestaan!:8-0:

Heb ff een berichtje naar de Mod gestuurd, die moet het maar beoordelen.;)

Ik zag jullie reacties op mijn post,

het is geen reclame, maar wel een aanbeveling natuurlijk. Ben zelf tevreden gebruiker ervan dus.. dacht ik gooi dat eens de wereld in. Het werkt een stuk beter dan mijn vorige hosting provider (demon)

Groeten

JP

Ik ga even overleggen waar de grens ligt tussen tips en reclame. Ik kom er later op terug.

Olav

Ik heb overlegd, wij vinden dit niet onder reclame vallen, maar zien dit als een tip.

We hebben het onderzocht en geconstateerd dat JP niet in relatie gebracht kan worden met de beheerder(s) van deze website of dat hij hier zelf de beheerder is.
jpvangelderen heeft dus zelf geen enkele winst te behalen hierbij en wordt er zelf niet beter van.

Vandaar dat we dit bericht laten staan en open laten.

Olav

Het is goedkoop, of er kwaliteit en service word meegeleverd dat betwijfel ik toch zeer.

Heb de website toch is goed door gespits naar informatie, als ik het zo bekijk mist of is er informatie incorrect wat een beetje hosting provider toch wel (moet) vermelden.

Waar zijn bijvoorbeeld de servers gelegen? Een leek op dit gebied zal het waarschijnlijk niet weten, maar aan de prijs is dit waarschijnlijk wel op te maken. Waar de servers zijn gelegen is toch wel een belangrijk gegeven.
(Staan de servers bijvoorbeeld niet thuis wat het geval kan zijn? Om het slechste senairo maar is te pakken.)

Nu bevalt het volgende mij ook niet echt, zo word er op de voorpagina vermeld dat somige dingen ongelimiteerd zijn. Een beetje hosting provider weet dat dit niet juist is. Er hoort gewoon 9999 te staan of zoveel de server toe staat.

En het belangrijkste wat mist of gewoon niet te ontdekken is, is een KVK nr wat elk bedrijf wat klanten heeft dient te hebben (ik heb begrepen dat er klanten zijn), ook het BTW nr is toch wel belangrijk. Ik kan eigenlijk niet meer zeggen dat hier waarschijnlijk gewoon illegale praktijken aanwezig lijken te zijn. Zou ik nu naar de juiste instantie stappen dan beketekent dit gewoon dat de hosting (het bedrijf) letterlijk verdwijnt. Het geld van de klanten waar blijf dat, dat is natuurlijk weg.

In hosting land is het bedrijf ook helemaal niet bekent, maar dit zal komen omdat het er pas is.

Sorry dat ik het zeg maar ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje als SPAM overkomen. JP meld zich vandaag aan en plaats 3 berichten vandaag die alleen over dit hosting bedrijf gaan.

Misschien is hij via de domeinnaam of andere niet te traceren als eigenaar maar hij kan altijd belangen hebben bij dit. Volgens mij zitten er meerdere personen hierachter en het staat natuurlijk maar op een naam.

Geplaatst door York
Misschien is hij via de domeinnaam of andere niet te traceren als eigenaar maar hij kan altijd belangen hebben bij dit. Volgens mij zitten er meerdere personen hierachter en het staat natuurlijk maar op een naam.
Eens. Of is het toeval dat ik het bericht vandaag (4 oktober) drie keer tegenkom op verschillende plaatsen op het internet?
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=418&i=8577&t=8577
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=58065

Ruikt zeer sterk naar spam van een beginnende webhoster die op zoek is naar klantjes, terwijl men vergeet dat ook klanten onderzoek doen, en vanzelf via google dit soort topics terug vinden. Daar gaat je net opgebouwde reputatie.

Btw, nu nog een fatsoenlijk advies: Gratis dataverkeer? Bij aankoop van 1 linker schoen krijgt u de rechter er gratis bij.....Net zulke onzin als gratis dataverkeer.

Geplaatst door York
Sorry dat ik het zeg maar ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje als SPAM overkomen. JP meld zich vandaag aan en plaats 3 berichten vandaag die alleen over dit hosting bedrijf gaan.

Ik sluit me hier bij aan en vind het zeker reclame. Aanmelden en dan driemaal een topic openen over één bedrijf kan geen toeval zijn.

Geplaatst door Raymond Bos

Ik sluit me hier bij aan en vind het zeker reclame. Aanmelden en dan driemaal een topic openen over één bedrijf kan geen toeval zijn.

Of gewoon een heel tevreden klant.

Ik ga niet discussieren over suggestieve gedachten zonder harde bewijzen. Punt uit. (niet alleen aan jou gericht Raymond, geldt voor iedereen hier)

Ik vind dat mijn berichten en het bericht van headhout al voldoende suggesties leveren om het meer als spam te zien.

Olav niet dat ik twijfel aan je onderzoek, maar ik vraag me nou eigenlijk wel af wat hebben jullie precies onderzocht op welke manier?
Via whois info toevallig?

Info pdomeinnmaam

Deze info is te vinden op www.sidn.nl
voor betreffende domeinnaam geeft dit volgend resultaat.
Verder aan een ieder om hier over te oordelen.

Resultaat voor helderhosting.nl

Domeinnaam helderhosting.nl (eerste domein)
Status actief

Registrant Virtual Cowboys C.V.
LELYSTAD
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact R. Daniëls
+31 (0)320xxxxxx
....@helderhosting.nl

Registrar Virtual Cowboys C.V.
LELYSTAD
Netherlands

Technisch contact R. Daniëls
+31 (0)320-xxxxxx
.....@helderhosting.nl[/email]
Technisch contact R. Daniels
+31 (0)320-xxxxxx
.....@virtualcowboys.nl

Nameserver ns1.meta-dreams.com 62.250.6.151
Nameserver ns2.meta-dreams.com 62.250.6.152

Datum registratie 11-08-2004
Record laatst gewijzigd 17-08-2004
Record onderhouden door NL Domain Registry

[mod edit]
Persoonlijke gegevens verwijderd in verband met privacy, ook al zijn deze gegevens publiekelijk beschikbaar.[/mod edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
@ snarf54
Zo ver is ieder hier ook wel gekomen mag ik aannemen.

Maar een simpele whois uitvoeren noem ik geen onderzoek als je daar op wou doelen. Het gaat er niet alleen om naar de whois te kijken, er moet naar veel meer worden gekeken.

Geplaatst door York
[...], er moet naar veel meer worden gekeken.

Precies, dus d'r wordt hier maar flink op los gespeculeerd. Termen als "lijken op", " ruiken naar", "misschien", "zou kunnen" zijn suggestief en niets objectief.
In NL is iemand pas schuldig aan iets als het bewezen kan worden met objectieve bewijzen. In dit geval is voor niemand van ons mogelijk!. Met alle gegevens die wij hebben en hebben kunnen vinden hebben wij ook niets kunnen vinden.

Over die opmerking van "illegale praktijken" zal ik als jou was maar eens goed nadenken. Omdat JIJ geen KvK nummer kan vinden..... betekent niet dat het hier om illegale praktijken gaat. -->

Helderhosting.nl is een initiatief van Virtual Cowboys C.V. gevestigd in Lelystad

Virtual Cowboys C.V.
KvK-inschrijfnummer: 3908xxxx

Gewoon vrij opvraagbaar op www.kvk.nl

Olav

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan