kan het op de radeon hd 5450?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikaTon

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2012
hallo iedereen,

ik denk erover om deze videocard te kopen:
SAPPHIRE TECHNOLOGY Radeon HD 5450 - HDMI - 512 Mo
GDDR3 - PCI-Express 2.0 (11166-01-20R)

kan cod4 en bf2 erop werken?

ik heb als mobo: hp asterope2 (pci-e 16x)

dank jullie wel.

Dit is geen videokaart waar je goed mee kan gamen, en is dus niet aan te raden voor COD4 & BF2. Wat is je budget en wat is precies het typenummer van je HP computer? (moeten we even weten om eventuele beperkingen van de behuizing & voeding op te zoeken)

het is een hp-compaq presario SR-1000

intel pentium D 805
1Gb Ram (kga het vergroten naar 2Gb)
en voorlopig ati radeon xpress 200series

en om cod4 en bf2 moeten het geen goeie graphismes zijn, gewoon spelen zonder te laggen is perfect voor mij

huh

het is bizar, maar ik denk dat het een presario SR-1908FR is
(kwoon in frankrijk)

een geheugenupgrade naar 2 GB is zowiezo aan te raden. Echter heb je nog steeds geen budget gegeven...

Ik zie overigens dat de spellen eigenlijk vrij lage vereisten hebben omdat het natuurlijk ook wel weer wat oudere spellen zijn. Met een HD5450 kan je ze dus eventueel wel spelen, maar de nieuwere games gaat hier niet op lukken.

Hp compaq dat is toch zon mini computer? Hier moet je een low profile kaartje in doen want een gewone videokaart past niet

nee

nee, de presario SR1908FR is een toren, mijn budget gaat tot €100, daarin begrepen zon 30-35€ voor de ram en maximum €20 voor de wifisleutel, dus er blijft €50 maximum over, ik moet toch sparen ^^

jep

ja dat is hem, een desktop tower, persoonlijk vind ik hem niet micro hoor : )
en die radeon hd5450 is toch een 16x kaart, nee? op de afbeelding ziet er het zo uit in ieder geval...
dus die kaart werkt op mijn mobo?
en wat doe ik eigenlijk met de onboard ati radeon xpress 200 series??

Onboard wordt automatisch uitgeschakeld wanneer je een losse videokaart plaatst. De kabel moet je dan dus ook aansluiten op de videokaart. Verder: ja is gewoon een PCI-e 16x kaart, dus die past op je moederbord.

dank jullie wel

dank jullie zeer, een probleem opgelost in minder dan 2uur!
nu ben ik tenminste gerust

een allerlaatste vraag, over wifi (ik weet het, niet hier...)
maar werken wifsleutels op maakt niet uit welke computer?
anders nog een maal bedankt voor alles! :)

Ik snap niet helemaal wat je met wifisleutel bedoeld. Als je een wifi usb stick bedoeld: ja deze werken op elke computer met een usb aansluiting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan