Kan homepage niet bewerken!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

t.broersen

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Wie kan mij helpen. Sinds een tijdje kan ik mijn homepage niet meer aanpassen. Ik krijg de melding cannot create file! Hier begrijp ik niets van, het kon voor ik XP er opnieuw opzette altijd. Ik hoop dat ik niet eerst alles moet verwijderen om een hele nieuwe te maken die misschien wel werkt.
De homepage is gemaakt met 1st page 2000 waar ik altijd prettig mee gewerkt heb.

Graag reactie a.ub.
Groet,
Tiny

Bijlagen

• zwerkbal-klein.gif
    zwerkbal-klein.gif
    45 KB · Weergaven: 36
Heb je wel schrijfrechten in de map waar je het bestand wil plaatsen?

Wanneer krijg je deze foutmelding dan? Wanneer je je site upload of wanneer je je site ergens wil opslaan?

Grtz. Ikbenjamin

Heb je de map soms beveiligd of overschrijf je soms het bestand terwijl je het in gebruik hebt? Waar probeer je dit bestand op te slaan? Gewoon op de harde schijf of op een netwerkschijf?

Grtz. Ikbenjamin

Laatst bewerkt:
Opslaan in documenten map

Bedankt voor je reactie!

Ik probeer het op te slaan in mijn documenten map! (waarna ik het met FTP wil versturen naar de provider)
Daarin heb ik namelijk alles staan wat de homepage betreft.
Ook heb ik het met FTP al eens opgehaald online, en het proberen te bewerken met kladblok. Ook dat lukte niet, kreeg dezelfde fout melding.

Groetjes,
Tiny

Het is wel heel raar dat je iets niet zomaar kunt opslaan in bijv. mijn documenten. Ik heb even op de site van microsoft gekeken, maar daar vond ik niet echt wat over dit probleem. En in een andere map opslaan lukt ook niet? Maar het gaat hier dus gewoon om het opslaan op je harde schijf. Heb je niks veranderd aan de beveiliging of zo of is de map ooit beveiligd geweest. Kun je andere bestanden wel opslaan in je map?

Grtz. Ikbenjamin

Ik kan alles op de harde schijf opslaan, geen enkel probleem. Alleen de homepage lukt niet. Bij mijn weten heb ik hem niet beveilgd. Weet je misschien hoe ik daar achter kan komen?
Anders zit er niets anders op dan een hele nieuwe te maken.

Ontzettend bedankt voor je reacties!!

Tiny

Maar kun je de bestanden niet gewoon in een nieuwe map kopieeren. Je had de bestanden toch ook op internet staan? Dan kun je ze toch gewoon via ftp downloaden en in een nieuwe map plaatsen en dan deze oude map verwijderen. Maar je kunt ook geen andere bestanden opslaan dus in deze homepagemap?

Grtz. Ikbenjamin

Ik ga proberen de homepage te downloaden en in een andere map te plaatsen.
Op dit moment heb ik even geen tijd maar ik laat je weten of het wel of niet gelukt is!

Groet,
Tiny

Gelukt!!!!!

Hoi Grtz. Ikbenjamin,
Bedankt voor de tip!

Ik heb gedaan wat je voorstelde. De index pagina opghaald, bewerkt en ergens anders opgeslagen.
Tot mijn grote blijdschap lukte het nu wel!!!

Top dat je gereageerd hebt, nogmaals bedankt!!!

Groetjes,
Tiny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan