Kan IE8 niet meer installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel2112

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2012
Door een probleem met IE8 wou ik die verwijderen en weer opnieuw installeren,ik kon hem wel verwijderen,toen deed de pc ook niet goed meer trouwens,wel zat IE6 erin maar die werkte ook helemaal niet,en toen wou ik IE8 weer opnieuw installeren maar dat wil dus niet meer goed hij geeft een fout aan en dan moet je de pc opnieuw starten.Ik kan nu IE8 wel starten maar werkt totaal niet goed kan ook geen menu's ofzo zien of aanklikken,IE ziet er ook raar uit
Een syteemherstel werkt ook niet,ook niet in safe mode.Ik gebruik windows xp

Wie weet hoe ik IE8 weer kan installeren?

Klik in IE8 op Extra, Werkbalken, Menubalk...

Als dat weer hebt zien we wel verder...

En die is dus niet meer zichtbaar

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je een screenshot plaatsen?

Gokje: Druk in IE8 eens op F11 (F-ELF).

Dan wordt die gewoon op volledig scherm weergegeven

IE8.jpg

Er zijn geen menus meer zichtbaar en ook favorieten kun je niet aanklikken.Ik kan wel een internet site openen trouwens maar als je die opent kun je bv ook niet rechtsklikken met de muis want dan geeft die ook niks aan

ALs ik alt gr indruk gebeurt er niks

vreemd dat zou het menu moeten weergeven, werkt windows verkenner wel goed?

al paar keer gedaan werkt niet geeft steeds een fout,kan IE8 niet installeren of zoiets, dan moet je de pc opnieuw opstarten dan zie je ff dat die IE8 wil installeren dan blijft die vastzitten en moet je de pc weer opnieuw starten

Ok: Druk op het zwarte pijltje naar beneden tussen het tandwiel & het vraagteken. Als daar Werkbalken staat, selecteren, volgende menu klik Menubalk. In ieder geval moet je daar zoeken.

dit snap ik dus ff niet.tandwiel?het vraagteken zit bij mij naast de shifttoets en pijltje na rechts >
ik kan trouwens op elke toets drukken zonder dat dr wat gebeurt,lol

oh je bedoelt in IE zelf,lol

Daar staat alleen messenger,geen werkbalken

Ik denk zelf dat er bestanden zijn verwijderd toen ik IE8 heb verwijderd die ook niet meer door systeemherstel zijn terug geplaats

In de balk bovenaan staat normaal ook de tekst internet explorer en die staat er nu ook niet, zie de foto

Laatst bewerkt:
Hihi!!!...
:rolleyes:

In de bovenste balk van je IE8-scherm bedoelde ik, niet je toetsenbord..! ;)

Ok, weet je wat? Ik ga je het eens anders laten proberen:

Sluit IE & alles wat daar gebruik van kan maken, zoals Messenger, etc,.. Ook in je systeemvak rechtsonder.

Configuratiescherm, Netwerk- en Internet-verbindingen, Internetopties, tabblad Geavanceerd, klik Opnieuw instellen, Toepassen, OK.

N.B: Het kan zijn dat je dat als (een) Administrator moet uitvoeren, in dat geval even afmelden & opnieuw aanmelden als (een) Administrator.

Welkom op Helpmij..

Topic opgeschoond van de onnodige quotes. Bij een directe reactie gebruik knop :Reageer op vraag of Snel reageren. Topics worden anders onnodig lang met dezelfde tekst.

Oke frankwannet,sorry.

TheKnight dat heb ik gedaan en dat werkt dus ook niet,als ik op internetopties klik komt dat venstertje niet te voorschijn.

Edit:zou het helpen op SP3 te installeren?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan