Kan iemand helpen door te vertellen of dit de laptop is die bij me past?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandrafung

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007

Hallo,

Ik ben van plan een laptop te kopen. Alleen ik heb geen idee of deze goed is.

Wilt iemand me misschien advies geven, voordat ik iets koop waar ik spijt van krijg?

Dit is de beschrijving:

IBM Thinkpad A 31 Laptop 1.6 Ghz Pentium 4

conditie: gebruikt

IBM Thinkpad A 31 Laptop

1.6 Ghz Mobile Pentium 4 Processor

512 Mb Intern geheugen

30 Gb harddisk

15" TFT Scherm

DVD speler

Floppy drive

Infrarood

2 x USB

Ingebouwde Netwerkmodem voor ADSL of KABEL

Ingebouwde 56K modem

Accu

Lader

Windows XP Professional geinstalleerd

Ik heb de pc eigenlijk alleen nodig voor skype, msn, surfen, word en misschien af en toe eens een spelletje.

Hopelijk hoor ik iets,

Groetjes,

Sandra

voor huis tuin en keuken zoals je zegt:msn beetje surfen

no problemo:thumb:

hoop voor je dat ie niet duur is??

360 euro inclusief verzending, is dat een redelijke prijs?

En is deze pc niet te langzaam voor wat ik wil gaan doen?

Dankje dat je me helpt, you're the best!

Ehm nog 1 ding, ik had eigenlijk mijn oog op een andere laptop.

Als je deze 2 vergelijkt, welke is dan beter?

Dankzij Mobile Technology en superkrachtige Pentium 4 processor is deze laptop geschikt voor praktisch alle bewerkingen en programma's die er te verkrijgen zijn. Deze laptop is energiezuining en levert zeer krachtige prestaties dankzij 512MB DDR geheugen. Mede dankzij firewire en SD memorycardreader zeer multimedia geschikt en gebruiksvriendelijk. Tevens heeft u dankzij de geïntegreerde draadloze internetadapter de vrijheid om waar u wilt draadloos te internetten, ook is deze met een knopje uit te schakelen en kunt u zeer gemakkelijk gaan internetten met een kabel.

Gezien de hoogwaardige serie waaruit deze laptop afstamt van Toshiba (de luxe Tecra serie), tezamen met de erg compacte behuizing en talloze mogelijkheden, blijft deze prijs zeer interessant voor deze superlaptop.

Al onze laptops worden geleverd met goedwerkende accu's!

Merk : Toshiba
Type : Tecra 9100
Processor : Intel Pentium 4 Mobile 1.6 Ghz
Geheugen : 512 MB DDR
Harde schijf : 20/30 GB
Monitor : 14.1" TFT
Software : Windows 2000 Licentie en gebruiksklaar voorgeinstalleerd.
Overig : DVD/CD-rom combo, Audio, Netwerk, Wireless LAN, USB, TV-out, PS2, SD-cardreader
Levering : Compleet voorgeinstalleerd en gebruiksklaar, 6 maanden garantie, 3 maanden op de bijgeleverde accu. Wij zijn de enigste leverancier die een goedwerkende accu garandeert en hierop garantie verleent. Let op: De merken/types kunnen afwijken.

Laatst bewerkt:
ongeveer hetzelfde...

ik zou voor die prijs zeker kopen voor wat jij er mee wilt doen.. Voor die 2e laptop: Die is nieuw.. dan weet je iniedergeval zeker dat er niks geks mee is gedaan... maar hij draait wel maar windows 2000 inplaats van xp.. dan zou je zelf xp moeten installeren maar dat kost natuurlijk ook weer wat geld..
dat er geen XP bij zit betekend ook dat ie wss daar niet voor gemaakt.. naar de specificaties kijkend denk ik dat ie het wel aankan, maar die nadere zal dat vast beter doen...

ik zou voor de goedkoopste gaan als je zelf xp hebt/ kan regelen, en anders voor de gebruikte.

Die tweede is ook 2de hands en kost meer €429 en dan nog verzendkosten.

Dan ga ik voor de eerste.

Ik wil je echt heel erg bedanken voor je hulp, ik had zelf echt niet geweten welke nou beter is :thumb:

Die tweede is ook 2de hands en kost meer €429 en dan nog verzendkosten.

Dan ga ik voor de eerste.

Ik wil je echt heel erg bedanken voor je hulp, ik had zelf echt niet geweten welke nou beter is :thumb:

inderdaad hou het bij de eerste

is voor de eisen die jij er aan stelt een leuk laptopje:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan