kan iemand helpen met het afmaken van de contact formulier ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

metalshell

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2012
hallo

ik heb heel de web afgezocht om een contact formulier temaken en werkend tekrijgen , maar gaat mij gewoon niet lukken omdat er niet genoeg info bij staat hoe verder , wat er wel staat is gebruik deze code en maak er formuliertjes van , dat heb ik dus en verder staat er niks meer bij wat je dan moet doen .

dus bij deze hoe nu verder .

graag complete uitleg want ik begrijp dingen niet snel .

hoor het wel .

Laatst bewerkt:
Zou je je post even een beetje kunnen aanpassen, de code tussen de juiste tags
PHP:
[HTML]

En even een duidelijke uitleg willen geven wat je graag wilt.

bedankt !

re:

nou wat ik wil dat lijkt me denk ik wel duidelijk , dat is een werkende contact formulier waarop mensen mij een bericht kunnen sturen via mijn website .

ik heb er al 1 en het werkt nu eindelijk door iemand anders gedaan , alleen de hele pagina is wit met alleen zwarte letters, hoe zet ik die formulier in het midden van een pagina ?

uiteraard wil ik nu zelf weten hoe dat moet want heb geen zin om steeds bij anderen aan teloppen en de heleboel te verzenden telkens .

Name:

ook zit ik met het probleem met een agenda toevoegen aan de website ook dit is een php agenda .

als iemand een site voor mij heeft waarop staat hoe dat moet en vanaf punt 1 tot het einde dan red ik me denk ik wel, moet wel voor een html website zijn anders heb ik er nog niks aan .

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan