kan iemand helpen? splinter cell double agent

Status
Niet open voor verdere reacties.

piedie90

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
ik heb net splintercell double agent gekocht,

geinstallers (groot spel) 10 GB ofzo maar oke, klaar met instaleren, start ik het op komt er in beeld te staan systeemeisen voldoen niet!!
waardeer deze op

nou dat weggeklikt en verder opgestart, alles doet het alleen als ik een level of de training wilbeginnen krijg ik het begin filmpje dat loopt vast en schakelt het spel uit, boodschap, systeem eisen voldoen niet.
kan iemand helpen?? heb een laptop met volgende spec:

pentium 4 3,2 Ghz (spelvraagt 3ghz rec. 3.4gh
werkgeheugen 512 (spel vraagt 1024mb
verkeerde videokaart shader2.0 ?? vraagt in ieder geval 3.0
videokaart 128 (spel vraagt 128 rec 256

kan iemand mij helpen om mijn systeem te laten denken dat het allemaal wat hoger ligt?heb spel al op minimum laten draaien (spel en systeem)

maar heb geen zin om 400 euro uit te geven aan een nieuwe computer
(processor, moederbord, geheugen, en videokaart)

Daar kan je niks aan doen.

De videokaart moet minimaal pixel shader 3.0 ondersteunen en jouw videokaart heeft dit niet. Dit zit hem in de hardware en kan je dus niet oplossen. Tenzij je een andere videokaart plaatst in je laptop die wel geschikt is, maar dan zul je de fabrikant van je laptop moeten raadplegen en dat kan een duur grapje worden.

wat is duur grapje??

spreken we hier over 100 of tot 500 pleuro??

zou he niet kunnen dat ik een externe videokaart ergens in een losse kast zet met een usb kabel naar mijn laptop of iets dergelijks

lijkt mij goedkoper

Nee, dat gaat niet.

En je moet de fabrikant raadplegen, want die kan je vertellen wat er uberhaupt in kan en wat het gaat kosten...

ZUUUUUUUUUUUR

ik ga bellen met acer en ik laat het wel weten

dank voor snelle reactie

Steek er dan meteen ff 512mb geheugen bij, daar 1gb nodig is. Heeft je laptop zoiezo wel baat bij voor games.

op site gevonden kan wel meer tot 2048 en videokaart kan ook maar is mij niet helemaal duidelijk hoe deze eruit ziet? ik ken er wel uit een gewone kast maar deze liggen plat ofwat?

in een laptop een nieuwe videokaart?
moet wel heel precies passen als je hem ook aan de achter/zijkant de aansluitingen wilt hebben. Ik denk dat als je zulke zware spellen speelt beter een nieuwe kast kan kopen/bouwen. Je kan dan als het nodig is gewoon een nieuwe videokaart ofzo inpluggen en het werkt. Bij laptop gaat dit veel moeilijker.
Oja, waar heb je precies gezien zei je van die videokaart?

op zich is het een goede oplossing (en gratis) maar dit geld toch niet voor alle spellen. En als je vaker zulke games speelt dan kan je net zo goed een nieuwe kaart kopen.

ik heb het geprobeert maar dit luktniet Jammer, ik ga maandga veen bellen met ACER omt kijken wat we er aan kunnen doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan