Kan iemand me helpen met mijn spel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sims3Freak

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2011
Als ik de sims 3 wil installeren dan komt er dit.

Dit programma vereist administratorrechten om te worden geïnstalleerd.
Log in als administrator of als lid van de administratorgroep om het programma te installeren.

Alvast bedanktt als iemand me wil zeggen wat dit tekstje betekent :)

rechtermuisknop klikken op het installatieprogramma, en dan klikken op " als asministrator uitvoeren " dan als het goed is kan je zonder problemen de sims installeren.

Betekend dat je niet op dat moment de juiste rechten hebt om dat programma te installeren, is meestal voor de veiligheid dat er niet zomaar een programma kan worden geinstalleerd zonder jouw toestemming.

Melding is duidelijk: Blijkbaar heb je met je Windows account gewone rechten, dus niet het recht om te installeren.
Ik neem aan dat er een ander Windows account is op je computer die wél die Administrator-rechten heeft, en dus het spel voor je kan installeren.

PS: Meestal heeft het eerste Windows-account dat aangemaakt is tijdens de Windows-installatie van Windows die Administrator-rechten. Ik neem dus aan dat jouw Windows-account later is aangemaakt (door je ouders bijvoorbeeld).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Melding is duidelijk: Blijkbaar heb je met je Windows account gewone rechten, dus niet het recht om te installeren.
Ik neem aan dat er een ander Windows account is op je computer die wél die Administrator-rechten heeft, en dus het spel voor je kan installeren.

PS: Meestal heeft het eerste Windows-account dat aangemaakt is tijdens de Windows-installatie van Windows die Administrator-rechten. Ik neem dus aan dat jouw Windows-account later is aangemaakt (door je ouders bijvoorbeeld).

Tijs.

Ik heb een nieuwe windows-account gemaakt omdat ik
in de vorige mijn spel niet kan installeren.
Dus heb ik een nieuw windows account gemaakt en wil ik het spel
daar installeren.

Dan heb je het 'fout' gedaan: Het nieuwe Windows-account heb je niet toegevoegd aan de Administrators-groep.
Doe het volgende: meld je af van je huidige Windows-account en log in op je 'oude' Windows-account.
Doe daar: [Windows-toet]r toetscombinatie -> lusrmgr.msc
Dubbelklik op Groep in het rechter deelvenster en daar weer dubbelklikken op de groep Administrators
Klik op Toevoegen
Voeg je 'normale' account toe.
Log weer uit, en log daarna in op je nieuwe 'normale' account.
Je zou dan moeten kunnen installeren.

Tijs.

ja het is me gelukt!
maar
Ik heb een nieuwe foutmelding gekregen tijdens het installeren.

Setup heeft gedetecteerd dat er geen versie van De sims 3 is geïnstalleerd.

Deze update vereist dat er een eerdere versie van de toepassing is geïnstalleerd.

Iemand?

Je hebt dus blijkbaar nu een update/uitbreiding op het spel ipv. de installatiesoftware van het basis-spel.

Je moet dus de basis-installatiesoftware van de Sims3 hebben en die installeren voordat je met die update/uitbreiding wat kunt.

Tijs.

Precies wat er staat er moet dus reeds een andere versie opstaan, wil je de uitbreiding kunnen installeren.

Ik installeer de basisspel.
niet de uitbreiding. En toch komt die foutmelding..

Kennelijk niet, want anders krijg je die melding niet. Geef eens exact de naam van de versie die je wil installeren, met titel.

En praten we hier over een legale versie? Dus met de originele Sims3 DVD van Electronic Arts?

Tijs.

Nee de van internet gedownloade versie.
Illigale versie dus.
C:\Users\mijn pc\Downloads\The Sims 3 - Razor1911 Final MAXSPEED

Het moet lukken want vorige keer had ik hem op mijn computer.

Als ik dus op installeren druk, dan komt die foutmelding.

Ik heb wel een map Electronic Arts, van mijn vorige sims 3.
Als ik die map wil verwijderen staat er

De bewerking kan niet worden voltooid omdat de map in een ander programma is geopend.

Tja kan wel een probleem met de gedownloade Image zijn. Na reboot de map ook niet te verwijderen of in Veilige modus?

zoals al eerder werd vermeld, moet je gwn ff op je adminstrator account of rechtermuisknop, staat er dan niet: als admin... dan moet je op je admin account. verder gwn een andere download zoeken, een ISO bestand is gemakkelijk te openen met alchohol of deamon tools (lite) of natuurlijk branden. gr jorn :D www.piratebay.org en wil je map niet verwijderen?? ,ischien komt dat door een torrent programma die nog op downloaden staat ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan