kan iemand mij helpen aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloodyrhug

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
Berichten
2
hoi allemaal.
heb een vraagje!!
zodra ik fifa 2008 op pc speel(pc is prima kan het makkelijk aan),ondervindt ik wat problemen met de aanname van de spelers!

als ik spel opstart doet alles normaal en kan ik gewoon spelen maar na 3 a 4 minuten zie ik dat de spelers van mijn team de bal automatisch niet goed aannemen en de bal te ver van zich af schieten.
dus als ik wil passen naar een medespeler ongeacht wie dan neem de andere speler van mijn team de bal te hard aan waardoor elke x de tegenstander de bal kan pakken.
en het is niet iets dat ik verkeerde toets op toetsenbord heb gedrukt want als ik cntrl alt delete doe en in windows kom en weer terug naar spel ga doet ie weer normaal voor 2 minute en dan weer zelfde verhaal.
ik kan zeg maar niet kaatsen/passen en verdedige lukt daardoor ook niet/vet irritant.

ka niemand mij helpen aub

gr


doei
 
Best bloodyrhug

Ik ken dat hele spel niet wat je speelt (wel ooit van gehoord). Wat ik wel een beetje ken is windows. Wat jij moet doen is dat spel helemaal uninstallen, je pc opstraten zonder dat spel, pc uitzetten, weer opstarten en het spel opnieuw installeren. Wedden dat het probleem is opgelost.......;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan