Kan Iemand mij helpen??? Geen toegang tot vaste schijven meer ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

flashyshirt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2008
De problemen zijn: alle desktop snelkoppelingen zijn verdwenen alleen "Deze Computer" en "Mijn Documenten" en verder enkele nieuw toegevoegde door vrirus: "Privacy Protector", "Error Cleaner" "Spyware & Malware Protection" en in de taakbalk staat er voor de tijd weergave: " VIRUS ALERT! "

Als ik Combofix ofzo wil runnen dan lukt dit niet want dan krijg ik de melding: " De opdrachtprompt is door de systeembeheerder uitgeschakeld"
Als ik opstart in veiligemodus krijg ik ook geen toegang maar als ik via Administrator account aan meld in veilige modus heb ik toegang tot alles

Kan iemand mij helpen??? (zie ook bijgevoegd Hijackthis-log)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 21:17: VIRUS ALERT!, on 26/05/2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16640)
Boot mode: Normal

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat klinkt als een vervelende besmetting

Misschien dat superantispyware er iets mee kan.
Voor het scannen eerst laten updaten.

Lukt dat niet, volg dan deze stappen
(begin dan gelijk maar met 5)

Edit: ik zie nu pas dat Crash dat al neer gezet had.
Ik laat de post maar staan voor de link naar logje plaatsen
mvg leo

Laatst bewerkt:
Super Spywareremover vond een aantal Trojans en Adware bestanden maar het probleem is niet opgelost: nog altijd voor de tijd notatie " VIRUS ALERT " en nog steeds geen toegang tot programma's e lokale harde schijven. Heb al wat gesurft op internet en heb ondertussen al weer toegang tot register en opdrachtprompt

Ja dit had ik al gevonden! Toch bedankt!

Heb dus nu alleen nog het probleem dat Lokale Schijven C en D niet meer in Deze Computer te vinden zijn en dat de optie Programma's in het menu start ook verdwenen is ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan