kan iemand mij helpen? probleem met puntjes op de e

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendrien02

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
ik heb office 2007 op mijn laptop. de instelling van het toetsebord is in orde.
maar als ik twee puntjes op de e wil hebben, doet hij het soms één keer maar ook vaak helemaal niet dan zet hij alleen maar een streepje zo als hier in dit bericht.

groetjes hendrien

Kijk ff bij configuratiescherm of als het engels is bij control panel naar de instellingen van je toetsenbord.

groetjes TheAbe

Kijk ff bij configuratiescherm of als het engels is bij control panel naar de instellingen van je toetsenbord.

groetjes TheAbe

Bedankt voor je snelle reaktie. maar de instelling van het toetsenbord is in orde.
ik heb hp aan de telefoon gehad en samen met hun de instelling gedaan.
hij kan ook niet meer verspringen omdat alle andere landen er uit verwijderd zijn.
ik werk met vista en office 2007.
groetjes Hendrien

Vertoont hij dit in alle programma`s of alleen in office programma`s.
Hoe maak je het streepje met toetsaanslagen of het alt nummersysteem op het numerieke toetsenbord.?
Heb je al eens geprobeerd om een extern toetsenbord aan te sluiten om te kijken of het probleem dan ook optreed?
groet
BB

Vertoont hij dit in alle programma`s of alleen in office programma`s.
Hoe maak je het streepje met toetsaanslagen of het alt nummersysteem op het numerieke toetsenbord.?
Heb je al eens geprobeerd om een extern toetsenbord aan te sluiten om te kijken of het probleem dan ook optreed?
groet
BB

Een ander toetsenbord is geen optie. Ik heb nog een PC en die heeft het zelfde probleem.
Ik maak de puntjes met toetsaanslagen.
Groetjes Hendrien

Oke, dan zal dat ws ctrl+shift +dubbele punt +e zijn = ë
Als je nu ALt + 0235(op het numerieke toetsenbord) aanslaat op je gewone pc geeft ie het dan wel goed weer?
En probeer dat dan ook eens in Wordpad.
Het kan natuurlijk een bug zijn in je office pakket niets is onmogelijk Maar dan ga ik er van uit dat je hetzelfde pakket zowel op je pc als op je laptop hebt staan anders is het wel heel bizonder.

BB

De oplossing

Er zit een trojan in je systeem waardoor de puntjes en hoedjes dubbel verschijnen. Ik heb het zelf ook gedaan en dit werkt helemaal perfect je moet via de volgende link dat programmatje downloaden en installeren. http://www.malwarebytes.org/

Het is een malware scanner en de gratise versie werkt perfect. Je moet na installatie je systeem VOLLEDIG scannen. Na de scan moet je de virussen verwijderen. Ik hoop dat dit veel mensen heeft geholpen!

Hebben jullie wel gezien dat het een topic is van meer dan drie jaar oud? Vraag mij toch ernstig af of je daar nog wel energie in moet steken...

Misschien nog 'ns een idee om een topic, ouder dan .... wel leesbaar te houden op het forum, maar niet meer beschikbaar om op te reageren. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan