Kan iemand mij hier mee helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noes1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
2
Beste mensen,

Ik kwam vanmiddag thuis van mijn werk, en toen ontdekte ik een nieuw account op mijn pc genaamd andy :shocked: en het was een administrator account. Toen ging ik vragen wie dat had gedaan en niemand had een nieuw account geplaatst, mijn broertje was de enige die op de computer had gezeten en verders had hij alleen een spel nog open staan en hij had ook geen account gemaakt. Verder heb ik het account verwijdert en de wachtwoord veranderd van de accountbeheerder. En staat dit in de goede topic trouwens? Want heb geen verstand van die dingen.

Met vriendelijke groet, Robin
 
Laatst bewerkt:
Wat is je vraag precies? Dat je broertje een administrator account heeft aangemaakt is toch niet zo'n punt of vergis ik me hier in.
 
Ja, dat er opeens een nieuwe account was. En dat hebben wij allemaal niet gedaan. Dus waarschijnlijk een hacker of zo. En mijn vraag is wat ik nu moet doen...
 
Het lijkt me stug dat een hacker een nieuw account aan maakt. Een beetje onzinnig lijkt mij. Maar als je het account weer verwijdert hebt, dan hoef je verder niets te doen. Je zou met een virus scanner kunnen scannen maar ik denk niet dat ie iets zinnigs gaat vinden.
 
@hardcore gamer,

Graag stoppen met niets zeggende reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan