kan iets niet verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcgobbo

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
hallo, ik wil een programma verwijderen maar dat gaat niet. Als ik het verwijder komt er te staan: de bewerking kan niet worden voltooid omdat het bestand in System is geopend. Maar ik heb het helemaal niet geopend. Wat moet ik doen??

bedankt

kijk eens in het taakbeheer naar processen, als hij daar nog bij staat klik je op proces beëindigen en probeer je het nog een keer te verwijderen

Hoi,
bestand in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot) verwijderen.

Ik heb de unlocker gedownload maar ik weet niet hoe ik die moet toepassen. Als ik naar taakbeheer ga en dan naar precessen en ik verwijder hem dan krijg ik iets heel geks. Ik krijg een helemaal blauw scherm met een witte tekst. En dan onder zie je een procenten persentage dat steeds omhoog oploopt. Er staat dat er een fout is ofzoiets. Ik snap hier helemaal niets van!

Welk soort/type bestand wil je verwijderen wat in gebruik is door system?

Het is een iso-bestand. Dat bestand heeft mijn broer erop gezet en ik wil het verwijderen omdat het zoveel beslag in neemt.

wat bedoel je met veilig modus? kun je dat vertellen alstublieft?

ik heb meer informatie

Ik heb het bestand gevonden dat ik moet verwijderen. Ik heb de bestandslocatie geopend en ik wil het verwijderen maar dan komt er het volgende te staan: U bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren. U dient door TrustedInstaller gemachtigd te worden om wijzigingen aan dit bestand te kunnen aanbrengen.

Ik probeer de machtiging te geven maar dat gaat niet.
Wat moet ik nu doen?

Ja, trusted installer is de eigenaar v.d. bestanden (Windows dus). Als je als administrator bent ingelogd of rechten hebt dan kun je via rechtsklik op het bestand kiezen voor "Als administrator uitvoeren".
Anders moet je eigenaar v.h. bestand worden, maar dan moet je ook als administrator ingelogd zijn.
Veilige modus zie # 4.

hallo, ik wil een programma verwijderen maar dat gaat niet. Als ik het verwijder komt er te staan: de bewerking kan niet worden voltooid omdat het bestand in System is geopend.

Dit betekent dat er voor het programma een toepassing in gebruik is.
Het betekent niet omdat het programma niet in gebruik is, dat er daarom geen toepassingen in gebruik zijn.
Staat het programma in de automatische opstart? Dan word er een toepassing gestart ook al is het programma niet in gebruik.
Draaien er services op de achtergrond voor het programma, moeten die eerst stopgezet worden.

Het is een iso-bestand. Dat bestand heeft mijn broer erop gezet en ik wil het verwijderen omdat het zoveel beslag in neemt.

Staat dit soms niet in de wachtrij, om naar een schijfje gebrand te worden.

Laatst bewerkt:
Het ISO bestand kan geladen zijn in een virtuele schijf. Kijk eens of je programma's als DAEMON Tools, Alcohol of Virtual Clone Drive op je computer hebt staan. Mocht dit het geval zijn dan kun je het ISO bestand in het betreffende programma loskoppelen en daarna verwijderen.

Laatst bewerkt:
Ok, als ik de computer opstart krijg ik een aantal foto s te zien! Ik wil die foto s helemaal niet zien. Sinds dat dat iso-bestand erop staat krijg ik bij elke opstart foto s. Ik snap echt helemaal niet wat ik nu moet doen!

Heb je al gekeken of er een virtuele schijf aanwezig is op je systeem? Zie mijn vorige post (#13). Ook andere mensen hebben suggesties gegeven, heb je daar wat mee gedaan?

Vraag je broer desnoods om het voor jou te verwijderen. Hij is degene die het erop heeft gezet.

nog een vraagje.

hoe kan ik van TrustedInstaller een machtiging krijgen?

Je moet jezelf eigenaar maken van dat bestand, mits je adminrechten hebt. Hoe je dat doet kun je lezen in de volgende thread (met screenshots).
Dit is een voorbeeld van eigenaar worden van een hele schijf, maar je kunt dit ook voor een enkel bestand doen.
Klik dus rechts op het bewuste bestand en volg de instructies van het voorbeeld.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/557984 (# 3)

Laatst bewerkt:
geprobeerd

ik heb de stappen uitgevoerd alleen het is niet gelukt. Als ik heb bestand wil verwijderen staat er dat het in het systeem geopend is. Ik ga dan naar taakbeheer en dan naar processen alleen ik kan hem niet vinden. Ik zou niet weten waar dat het bestand geopend is. Hoe kan ik bij processen vinden welk proces dat bestand is want hij staat er zo niet tussen!????

Heb je gekeken of er een virtuele schijf aanwezig is (zie post #13) dan wel aan je broer gevraagd om te helpen (post #15)? Dit is de laatste keer dat ik je hier op wijs. Het negeren van aangeboden advies is niet netjes.

Heb je gekeken of er een virtuele schijf aanwezig is (zie post #13) dan wel aan je broer gevraagd om te helpen (post #15)? Dit is de laatste keer dat ik je hier op wijs. Het negeren van aangeboden advies is niet netjes.

ik heb fancystart Daemon alleen ik kan dat (programma??) niet starten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan