Kan iets niet vinden in Nero 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

B747

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Berichten
21
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik Nero 7 geinstalleerd en Nero 6 verwijderd.

Nu was ik Nero 6 zo gewend, eigenlijk ging alles blindelings. Nu met Nero 7 kan ik niet terugvinden in welk (sub)menu ik moet zijn om DVD-bestanden (dus .bup en .vob) te branden.

De layout is ook anders. In Nero 6 kon ik op de 1 of andere manier de startsmart niet opstarten, nu wel, misschien dat ik hierdoor het niet makkelijk kan vinden.

Weet iemand waar ik moet zijn?? :confused:
 
Gebruik Nero Recode om de DVD bestanden te branden [zet ze wel even bij elkaar in een map VIDEO_TS]
 
van DVD naar bestand

Gebruik Nero Recode om de DVD bestanden te branden [zet ze wel even bij elkaar in een map VIDEO_TS]

Kun je mij vertelen hoe ik met Nero 7 een DVD film kan kopieren naar een bestand (map) op de vaste schijf?
Met dank
Maarten
 
Met Nero (wannneer je de volledige versie hebt) een virtueel cd/dvd station aanmaken, de gemaakte image daarin mounten en afspelen met b.v. PowerDVD of WinDVD.
 
virtueel station maken

Met Nero (wannneer je de volledige versie hebt) een virtueel cd/dvd station aanmaken, de gemaakte image daarin mounten en afspelen met b.v. PowerDVD of WinDVD.
Kun je me het volledig vertellen s.v.p. Ik weet niet hoe je een virtueel station aanmaakt .n.l. En wat mounteh is weet ik al evenmin vandaar Merci
Maarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan