kan iexplorer.exe niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

oshiva

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2002
Ik denk dat er iets niet pluis is op mijn computer....
1) ik krijg iexplorer.exe niet verwijderd (ook niet met unlocker)
2) bij het opstarten krijg ik deze melding
602F39C99AA174588B00852BDAC528A8.jpg

Iemand enig idee ?

Helaas is de foto niet zichtbaar.

Een aantal vragen:

Hoe probeer je de IE te verwijderen?

Denk je dat je geinfecteerd bent?

Heb je als je denkt geinfecteerd te zijn al een scan geprobeert uit te voeren met Malbites bv?

afbeelding

weet niet waar die afb is gebleven, maar hier nog een keer :

3C73F00D34493B96A043C308DCA0F052.jpg

Overigens, als ik zoek op BO of heap of InternetOpenA dan wordt er nix gevonden.

Laatst bewerkt:
De iexplore.exe is de Microsoft Internet Explorer dus is het niet zo vreemd dat je deze niet kunt verwijderen.

Waarschijnlijk heb je last van adaware. Het beste kun je opstarten in veilige modus met netwerk ondersteuning en dan een online scan doen bij Trend Micro of een andere online scanner.

wel vreemd eigenlijk, dat je IE niet kunt verwijderen....
ik gebruik firefox, maar zie in taakbeheer dat IE toch regelmatig processor-ruimte gebruikt, soms tot wel 40-50%.

Die scan zal ik (morgen) 's proberen.

Ie

Ja, ik haat dat.
Net als veel andere Microsoft-toepassingen zoals Mediacenter, wat een ellende dat Microsoft.
Het ergste is dat als je deze deactiveert in Start> Programmatoegang, er eigenlijk niks verandert en ze gewoon actief blijven. Zou het Microsoft-monopolie-terreur zijn? Ik wou dat er écht concurrentie bestond in de OS-wereld. Mac is nml. ook niet alles...
rl

Iexplorer.exe kun je niet verwijderen omdat dit ook zorgt voor je windows verkenner e.d.
Probeer maar eens bij taakbeheer dit programmaatje af te sluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan