kan ik 1 dvd brander aanschaffen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter coby
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

coby

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2004
Ik heb een pentium 3 met als kloksnelheid 600 mhz en 256 mb ram geheugen.
Ik wil graag op de computer 1 dvd brander aansluiten.
Mijn vraag is nu: werkt 1 dvd brander op deze computer en kan ik dan ook alle mogelijkheden ten volle benutten?
Ben in bezit van nero 6.6.0.3 en dvd shrink 3.2
Heb namelijk gehoord dat je 1 snellere processor moet hebben als je optimaal van 1 dvd brander gebruik wilt maken.

Met vriendelijke groeten.

als je tegen een lage snelheid brand komt het in orde.
Om de dvd's op de pc te kunnen zien dat gaat niet echt lukken maar branden denk ik wel

Kijken lukt wel, daar heb je minimaal ongeveer 350mhz voor nodig. Waar ik me zorgen om maak of je van plan bent om avi bestanden te converteren naar mpeg om ze op dvd te zetten, dan is minstens een 2ghz processor toch wel aan te raden.

Dank je voor jouw antwoord.
Kan ik de dvd die ik dan gebrand heb wel op mijn dvd speler zien, die aangesloten is op de tv?

Ik weet niet maar bij zo een oude processor zit meestal ook een oude grafische en dit is juist het punt. Als de grafische te oud is lukt het niet.
Waarschijnlijk komt het erop neer als je geduld heb kan je dvd branden.

begrijp het al meer

Heb net 1 vraag gesteld op 1 andere site van help mij over hoe 1 processor te vervangen en wat je nog meer moet vervangen om optimaal van 1 dvd brander gebruik te kunnen maken en of daar handleidingen voor zijn.
Ben al 1 stuk verder gekomen met jullie antwoorden op deze site en daarvoor mijn dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan