Kan ik 3 beeldscherm op 1 video kaart laten draaien ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kwalitatief is 2 dvi to dvi connectoren en 1 displayport to dvi of 1 hdmi to dvi of hdmi het beste (die optie werkt alleen met Flex,maar die heb jij dus,anders moet je een actieve displayport to hdmi connector hebben)
displayport to vga is het goedkoopst....

active display to vga adapter kost ook zon 100 euro
heb je geen enkel scherm dat display port ondersteund?

active display to vga adapter kost ook zon 100 euro

Heeft hij niet nodig,hij heeft een Flex editie,die werkt ook met passieve converters...
In het geval van een gewone eyefinity opstelling,is de beste optie een active Sapphire displayport to dvi converter......kost zo'n 20-25 euro's :thumb:

Ik ben er achter gekomen dat ik helemaal geen flex kaart heb,
hotmailn.png

Dus heb ik een Display adapter gekocht. Deze Is dit dan misschien de verkeerde adapter ??
Maar het werk nog steeds niet

Om het allemaal even net iets makkelijker te maken heb ik een foto gemaakt van de achterkant van me pc kast.
img0400ey.jpg

De bovenste 2 kabels gaan naar 2 VGA schermen,
en de onderste gaat van HDMI naar DVI naar een DVI scherm (DISPLAYPORT>>ADAPTOR TO HDMI>>KABEL HDMI-DVI>>DVI SCHERM)

dat gaat niet werken je hebt een active adapter nodig zoals ik al zij
klikerdeklik zo iets maar dan met VGA
op het moment zijn er nog geen Active Displayport to VGA adapters beschikbaar altans ik kan ze niet vinden

Laatst bewerkt:
Je hebt de verkeerde.....
En zoals firest0rm al zei,je moet een ACTIEVE hebben......je vindt er 1tje voor displayport naar vga HIER
Ikzelf heb DEZE,hiervan weet ik 100% zeker dat die werkt.....;):thumb:

Kijk aan hier ben ik al heel veel wijzer van geworden. Maar bestaan er ook active displayport to HDMI ? want daar heb ik al een kabel van 5 meter van.

of moet ik er dan gewoon een langere DVI kabel bij kopen ??

Bart

laat maar het is al gelukt ik heb er ook een lange DVI kabel bij besteld.
Nu maar hopen dat het zal werken :)

Bart

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is gelukt het werkt !!!!! Hartstikke bedankt.

Maar kan iemand mij nog met het volgende helpen ???
Nu worden al mijn programma's over 3 beeldschermen verdeelt. ook mijn internet brouwers enz.
Dit wil ik alleen als ik games speel. Kan iemand mij weer verder helpen hartelijk dank.

Bart

Daar gaan we weer ^.^
Je moet gewoon alles op 1 venster zetten (click 'n drag)
Of gewoon je andere 2 beeldschermen weer uitzetten.

Laatst bewerkt door een moderator:
hesselcandea's optie werkt ook,maar als je eventjes HIER kijkt,kan je het Hydravision package downloaden en installeren.....dit geeft je in Catalyst Control Center een paar opties om je vensters en buroblad aan te passen.

PS: Het media codec package verder op die link kan je gebruiken om video te converteren met behulp van de rekenkracht van je videokaarten met je crossfire setup.--->
veel sneller dan je cpu rekenkracht .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan