Kan ik Battlefield 3 runnen en Modern Warfare 3 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iTactNuke

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
Berichten
106
Hallo mensen,

Ik ga in begin april een pc kopen : HP Pavilion HPE H8-1100.

Kan ik hiermee Battlefield 3 runnen op high/ultra settings ? Als het niet kan dan wel op medium?

En kan ik modern warfare 3 dan wel MAX settings runnen ?

Specs :

Intel Core i5-2320

3 GHz

6 GB RAM

Windows 7 Home Premium 64-bit

Chipset: Intel H67

nVidia GeForce GT 530
 
Ik denk niet dat je met die videokaart op ultra kunt spelen zonder lagg.
Op normal zit ik ook nog te gokken maar wil je deze pc kopen voor gamen of???
 
MW3: Ja, Battlefield 3: Hooguit low. Die videokaart is goedkoop en totaal niet geschikt voor gamen.
 
Ja totaal voor gaming en voor school.

Bij de mediamarkt zei die man dat het een goeie gamepc is en ook battlefield 3 kan runnen
 
Vertrouw de mensen van de MediaMarkt nooit... die PC is totaal niet geschikt om te gamen.
 
ik zou als ik jouw was even op deze site kijken, ik heb het al 3 mensen (inclusief mezelf xD) het aangeraden en ten eerste, topservice, erg goedkoop, geen merkpc, gewoon zelf samenstellen en klaar. --> www.gamepc.nl ! ik heb daar namenlijk ook mn gamepc samengesteld, en die is perfect, 200 fps voor mw2, mw3 is nu nog mn internet te zwak voor D:, (ligt niet aan pc, maar aan modem) Maar elke game speel ik (ook die van eind 2011) gemmideld 50 - 500 fps
 
@Paranoid sowiezo vind ik merkpc's slechter dan niet merkpc's die je gewoon zelf samenstelt, scheelde met mijn gamepc iets van 750 euro :D
 
De AMD Game PC is daarvan de beste bang-for-buck.
 
ik zou als ik jouw was even op deze site kijken, ik heb het al 3 mensen (inclusief mezelf xD) het aangeraden en ten eerste, topservice, erg goedkoop, geen merkpc, gewoon zelf samenstellen en klaar. --> www.gamepc.nl ! ik heb daar namenlijk ook mn gamepc samengesteld, en die is perfect, 200 fps voor mw2, mw3 is nu nog mn internet te zwak voor D:, (ligt niet aan pc, maar aan modem) Maar elke game speel ik (ook die van eind 2011) gemmideld 50 - 500 fps

En Battlefield 3 ? ik heb nu 2 videokaarts nu gebruik ik nvidia geforce 8600 gts maar ikheb ook een ati radeon hd 5450 1 gb ddr3 , processor intel pentium dual core 2ghz voeding is 450 wat videokaart minimal 400 wat nodig. Als dit niet genoeg is bestel ik wel die AMD Game pc 1-10 April. ook een 3gb ram
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan