kan ik deze laptop nog upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
deze laptop is men allereerste laptop hij werkt nog steeds, ben nu al de onnodige programma's eraf aan het smijten en een hele cleanup doen van men software enzo.

Weet iemand of ik er nog iets aan kan verbeteren? Hij werkt nog steeds goed geen fouten, alleen een erg warme koeling(straks meet ik temperatuur als systeem opgekuist en gedefragmenteerd is).

http://tweakers.net/pricewatch/232265/toshiba-satellite-l300-1g7/specificaties/

Ik kan dit zelf niet dus zou het door een computerwinkel doen.

Laatst bewerkt:
Aan een laptop kan je bijna niets upgraden. Tevens is het een erg kostbare zaak en dat is dus eigenlijk niet nuttig om te doen bij een laptop van deze leeftijd en je schiet er weinig mee op qua snelheidswinst. Doorsparen voor een nieuwe laptop zou dan mijn advies zijn.

Softwarematig opschonen zou ik zeker nog wel overwegen (nieuwe Windows-installatie bijvoorbeeld).

Windows 7 of windows 8 dan of blijven bij vista?

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je nu Vista gebruikt, dan kan je zowel Windows 7 als Windows 8 overwegen, dat is meer een smaakkwestie. Let wel op dat je drivers nodig zal hebben, dus kijk of dat deze wel beschikbaar zijn voor het door jou te kiezen besturingssysteem.

ok bedankt,

dus gewoon van elk apparaat of er een driver is voor windows 7 of windows 8.
Wel met windows 8 werk ik wel graag en gaat wel snel, maar zal afhangen van de drivers.
Heel erg bedankt, ik zal het bekijken hoe ik het best doe ik zet dit nu op opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan