Kan ik dit proces verwijderen? (CPU-bebruik)

Status
Niet open voor verdere reacties.

koen55555

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 sep 2008
Berichten
4
Hallo,

Ik heb al even mijn computer met een Athlon 64 (V) 3200+ 2,0 GHz processor.
Mijn games lopen natuurlijk altijd vast, en als ik in taakbeheer kijk komt dat door de cpu gebruik. Aan het werkgeheugen ligt het niet, want die is nooit helemaal vol.
Maar als je het plaatje hieronder bekijkt, uit processen. Kan ik die bovendste proces dan niet verwijderen?
Het zijn ten slote toch de niet actieve systeem processen.
(En ik heb ook gelezen, omdat ik deze processor al lang heb, dat hij steeds slechter werkt, en dan ook echt steeds slechter.
Of moet ik nieuwe drivers voor de processor instaleren, als die bestaan?)

6501i0.jpg


alvast bedankt,

GR

KOEN
 
Laatst bewerkt:
reactie

niet actief is het percentage wat je PC dus NIET gebruikt

Maar er staat toch duidelijk het cpu gebruik is,
dat verbruikt hij toch, wel, ook bij prestaties, is het cpu gebruik tussen de 4 en 100 %. Dan is dat daar toch onderdeel van
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe Vraag

NIEUWE VRAAG, WAAR LIGT HET AAN DAT EEN GAME VASTLOOPT
(SCREENSHOT VAN TAAKBEHEER NET NADAT EEN GAME VASTGELOPEN IS?
25k5v0x.jpg
 
Jan heel veel oorzaken hebben:

PC / Videokaart te warm
Verkeerde drivers
Voeding onvoldoende
Spyware / virus
Videokaart overleden
PC niet krachtig genoeg voor het spel

Geef eens wat meer informatie!
 
reactie

PC / Videokaart te warm, ik denk niet, software geeft 39 grade aan
Verkeerde drivers, zou kunnen, maar ik heb laatst nog de laatste drives voor de videokaart gedowload
Voeding onvoldoende, ? wat is dat
Spyware / virus, nee
Videokaart overleden, nee, bij apparatbeheer staat werkt corect
PC niet krachtig genoeg voor het spel, nee want hij heeft het een half jaar goed gedaan, tot een maand geleden.

Oja, dus ik denk er aan mijn computer omtebouwen, (nieuwe processor, moederbord, ram, koeler, videokaart, (alles dat bijelkaar past))
Of een nieuwe pc kopen,
(de eerste optie is wel aantrekkerlijk omdat het goedkoper is)

MAAR WAAROM KAN DIE CPU ZO HOOG ZIJN, in een keer alleen door dat spel. (en als ik niks doe is hij nooit lager dan 5 % en gaat de lijn in de statestiek de hele tijd op en neer, ook dus als ik niks doe

(En ik heb ook gelezen, omdat ik deze processor al lang heb, dat hij steeds slechter werkt, en dan ook echt steeds slechter.
Of moet ik nieuwe drivers voor de processor instaleren, als die bestaan?)
 
Laatst bewerkt:
ik zie dat jij vista draait op een machine waarvan ik vermoed dat je 512 mb geheugen hebt.

Dat vind ik al een dappere combinatie. dus ik zeg op basis daarvan dat welk spel je ook speeld dat het slecht zal lopen.

dat het eerder wel werkte is omdat je toen nog een schone machine had. nu komt de vervuiling erbij en dan gaat hij haperen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan