kan ik dit verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
786
kan ik dit verwijderen? C:\Documents and Settings\marco\Local Settings\Temp

Ik heb veel ruimte nodig op c schijf want daar staat windows en die word traag nogmaar 213MB vrij geheugen ik heb vraag..
kan ik alles wat in C:\Documents and Settings\marco\Local Settings\Temp staat verwijderen? want dat neemt bij mij ongeveer 600 mb in beslag

ik weet niet of deze vraag hierbij past maar kon niks anders verzinnen maar antwoord wel alsjeblieft
 
Laatst bewerkt:
download het progje ccleaner die ervoor zorgt dat je dmv. de knop opschonen je pc schoonmaakt.
de map temp kun je ook via internet explorer legen via IE.>extra>internet opties>tijdelijke bestanden>cookies verwijderen en bestanden verwijderen>toepassen en oke.
http://www.freedownloads.nl/ccleaner.htm
 
maikel9 zei:
download het progje ccleaner die ervoor zorgt dat je dmv. de knop opschonen je pc schoonmaakt.
de map temp kun je ook via internet explorer legen via IE.>extra>internet opties>tijdelijke bestanden>cookies verwijderen en bestanden verwijderen>toepassen en oke.
http://www.freedownloads.nl/ccleaner.htm
ik heb nu IEcleaner zou die dat niet moeten doen?
 
Als je xp hebt kan je ook nog met schijfopruiming > tablad "meer opties" alle herstelpunten behalve de laatste verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
die ccleaner ofzo is wel goed kheb nu 1.41 gb vrij geheugen op schijf waar windows staat
 
die ccleaner ofzo is wel goed kheb nu 1.41 gb vrij geheugen op schijf waar windows staat

CCleaner is ook goed :).

Is jouw schijf zo klein (oud bakkie) of is er een andere reden voor dat je zo krap zit met je ruimte?
 
CCleaner is ook goed :).

Is jouw schijf zo klein (oud bakkie) of is er een andere reden voor dat je zo krap zit met je ruimte?

uhm de schijf waar windows op is is klein ja is namenlijk gedeeld en maar 15 GB aan gegeven eb aangezien er 5 acounts zijn die ieder z`n muziek heeft en dergelijken is die een beetje aan het vol raken;) dus maarjah nu gaat t weer lekker en kzit nu eindelijk op eigen pc dus nergens meer last van
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan