Kan ik dvd's splitsen met dvd-decrypter??

Status
Niet open voor verdere reacties.

goredick

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Hallo allemaal, als ik met dvd decrypter een dvd op de harde schijf zet, maakt tie 3 files, 1 met de extensie .I00 van 3 Gb, 1 met de extensie .I01 van 4 Gb en 1 met de extensie .MDS van 2,87 KiloByte. Maar als ik hem terug wil gaan zetten op dvd, brandt tie maar 4,7 Gb en loopt dan vast... Das logisch want meer kan er niet op. de meeste van jullie zeggen, pak dvd schrink , comprimeer hem en dan past tie wel. Ja maar dan wel met kwaliteitsverlies. En dat wil ik dus juist niet. Ik vind het nl. niet erg om 2 dvd's van 1 originele te hebben, als het maar goede kwaliteit is. Dit is te realiseren met dvd x copy (de eerste versie's), dan geeft tie keurig aan of je 1 of 2 dvd's wil maken. Na de eerste gebrande dvd doe je de originele terug en leest dan het 2e stuk en vervolgens doe je een lege dvd in de brander en het is gelukt. Maar dat kan alleen met dvd's zonder kopieerbeveiling. Zijn er programma's waar je de originele van 9 GB kan verdelen over 2 ? Met dvd-decrypter kun je de beveiling eraf halen, maar niet branden op 2 dvd's..Of wel????Iemand hier ervaring mee???????? Zo ja , hoe en met welk ander programma???? groetjes Paul

clone dvd

Maar met clone dvd pakt ie geen dvd's met kopieerbeveiliging!!??

Je kopieert je film eerst met DVDSHRINK naar je HD, eventueel ongecomprimeerd, dan krijg je wel de melding dat het niet gaat passen op 1 DVD, maar dat wil je toch? Start dan instantcopy/CloneDVD op en zet compressie uit, ... dan verdelen ze de film netjes over meerdere DVD's.

Je kunt ook ANYDVD gebruiken om het herkennen van een orginele DVD te verhinderen, dat werkt ook prima met instantcopy/CloneDVD

Laatst bewerkt:
ik gebruik dvdfab
spijtig eraan dat ze niet juist splitsen aan hoofdstuk.
heb er eigelijk nog geen programmas tegengekomen die na een hoofdstuk splitst.

wie weet ooit

Nee nou ik eigenlijk ook niet. Volgens mij moet het met dvd decrypter wel willen, maar hoe????? ik heb geen idee..Met instant kun je de beveiligingen er ook niet afhalen......

dvd decryper ken ik niet ik gebruik altijd smartripper ben ik tevreden over

Toch DVD shrink...

Zorg dat AnyDVD resident staat te wezen (gewoon opstarten) zodat het decoderlaagje de macrovision protectie weghaalt en start dan (hoezeer het je ook tegen de borst stuit) DVD shrink op. Open de DVD en kies voor re-author. Maak een keuze voor b.v. de eerste 6 titels en zorg dat je onder de 4.7 Gb blijft.
Herhaal de procedure voor de rest van de titels.
Je kunt nu gewoon de verschillende DVD's onafhankelijk van elkaar branden.

Groets, Jas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan