Kan ik een ati readon 5670 in mijn PC zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

alphax

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2011
Hallo helpmij,

Ik heb een vraag. Ik heb dus een dell pentium 4 2,8ghZ computer. Maar nu weet ik niet of ik de ati readon 5670 aan kan. Er zit wel een 400 watt voeding in. Alleen ik denk dat de videokaart sloten niet kloppen op mijn pc met die ati readon 5670. Kijk de foto en dan zie je wat voor sloten ik heb voor videokaart aansluiting. Nu heb ik een foto van de ati readon 5670 gezien. En die had meer van die lange sloten. Dus mijn vraag is. Kan die videokaart in mij Computer? Of moet ik toch egt een oudere videokaart nemen. Vanwege de sloten op mijn PC, voor de videokaart aansluiting?

Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. Want ik wil geen miskoop doen.

Met vriendelijke groet,

Alphax

Bijlagen

• Afbeelding2 336.jpg
    Afbeelding2 336.jpg
    87,7 KB · Weergaven: 21
  • Afbeelding2 335.jpg
    Afbeelding2 335.jpg
    91,7 KB · Weergaven: 40
  • ati readon 5670 sloten help.jpg
    ati readon 5670 sloten help.jpg
    32,8 KB · Weergaven: 21
zo te horen is je computer nog al verouderd...
je moet even kijken wat voor poorten het zijn, als het een PCI-e 2.0 x16 is dan past hij er in elk geval in. < maar dat wil niet zeggen dat hij ook werkt, aangezien je voeding wat aan de zwakke kant is en waarschijnlijk ook (van) te oud/slechte kwaliteit is.
maar het is niet echt logisch dat je zo'n kaartje in zo'n oude pc stopt van weet ik veel hoeveel jaar oud.

wat ik dus al zei is dat je even op je moederbord moet kijken om te kijken wat voor poorten er op zitten, is het een PCI-e 2.0 x16 dan past hij er in elk geval in. ook moet je naar je voeding kijken wat voor merk het is.

edit: even offtopic, je zou je pc eens moeten stofzuigen

Laatst bewerkt:
ik denk dat dit vrij simpel is de pc gebruikt nog DDR1 SDRAM geheugen
er zit niet eens AGP in maar alleen PCI

deze pc is te oud om uptegraden

@problemenman hij heeft al 3x laten zien welke poorten er op zitten en dit zijn alleen PCI poorten

Laatst bewerkt:
wat ik dus al zei is dat je even op je moederbord moet kijken om te kijken wat voor poorten er op zitten, is het een PCI-e 2.0 x16 dan past hij er in elk geval in. ook moet je naar je voeding kijken wat voor merk het is.

edit: even offtopic, je zou je pc eens moeten stofzuigen

Ik kijk in mijn kast maar kan het niet zo 1 2 3 vinden. Ik heb wel mijn moederbord op internet gevonden deze http://www.ascendtech.us/itemdesc.asp?ic=MB4DELWF887&eq=&Tp= Dit is mijn moederbord

groetjes,

ik denk dat dit vrij simpel is de pc gebruikt nog DDR1 SDRAM geheugen
er zit niet eens AGP in maar alleen PCI

deze pc is te oud om uptegraden

@problemenman hij heeft al 3x laten zien welke poorten er op zitten en dit zijn alleen PCI poorten

dus er kan ook niet een oudere videokaart in? gewoon ik wil er 1 om cod 4 te kunnne runnen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan