kan ik een Dell Dimension 1100 grafisch upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cloudini

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
hey

kan ik een Dell Dimension 1100 (al een wat oudere computer) upgraden met een andere video kaart?

want ik heb hier en daar gelezen dat dat niet mogelijk was maar ik wilde het toch even weten

photo0067ha4.jpg

Laatst bewerkt:
hey

kan ik een Dell Dimension 1100 (al een wat oudere computer) upgraden met een andere video kaart?

want ik heb hier en daar gelezen dat dat niet mogelijk was maar ik wilde het toch even weten

Dat moet geen probleem zijn mits je een slot vrij hebt in de pc. Op pag 54 van onderstaande handleiding kun je een plaatje vinden van het moederbord. Daarop is te zien dat de PC enkel maar 3 PCI sloten heeft. Als er daar een van vrij is kun je daar de nieuwe videokaart insteken. Let wel op je dient een videokaart te kopen met een PCI slot. Dit is al vrij oud. Verwacht dus niet dat de upgrade veel vooruitgang zal bieden met huidge spellen als dat het doel is aangezien de kaarten die je nog kunt vinden niet heel krachtig zullen zijn tov de huidge. Na PCI kwam AGP en nu PCIe dus je loop zeg maar twee generatie achter qua videokaart.

http://support.dell.com/support/edocs/systems/dim1100/EN/OM/om_en.pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan