Kan ik een draadloze muis-usb ombouwen of formatteren voor naar een gewone opslag-usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Hallo,
Ik heb sinds 2 jaar een muis die niet meer werkt. (ik vind die dingen altijd zo rot)
Zou ik de usb van de draadloze muis kunnen ombouwen voor een opslag-usb?
als ik hem erin stop moet hij toch ook bij ''Computer'' moeten staan of niet? de laptop herkent 'm wel.

BVD,
mva1997

Het zal dan een hele klus worden. Het enige wat je zal overhouden is de ontvanger van de muis en de behuizing: voor de rest zal je arduino printplaten moeten gaan gebruiken. Het makkelijkste wordt het dan om een SD shield te nemen en een arduino BT.

Oh ja: de accu kan dan nog wel een probleem worden, dat kan je best wel doen met zo'n backup batterij.

Laatst bewerkt:
De laptop herkent de draadloze muis , de desktop niet?
Waar zit de ontvanger geplugd in de desktop? Als er geen verbinding is tussen ontvanger en muis , zal de muis het niet doen.
Staan er stoorzenders in de buurt van de desktop, zoals een draadloze telefoon, want dit kan ook de signalen verstoren.

o, oke ik ben echt niet zo slim om hem om te bouwen met al dat geknutsel en gedoe en heb ook nog school dus is dat ook moeilijk

De laptop herkent de draadloze muis , de desktop niet?
Waar zit de ontvanger geplugd in de desktop? Als er geen verbinding is tussen ontvanger en muis , zal de muis het niet doen.
Staan er stoorzenders in de buurt van de desktop, zoals een draadloze telefoon, want dit kan ook de signalen verstoren.

lukt dit? Anders krijg je 'm misschien weer werkend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan