Kan ik een Word 2010 document met kopieren met totale opmaak.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bullenpees

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2012
Hoi,

Ik heb de volgende vraag.

Is het mogelijk om een document te kopieren (kopieren / plakken) en daarbij alle instellingen mee te nemen zoals pagina-indeling, stijlen, koptekst, regelafstanden enz.
Het simpelweg hernoemen in overschrijven is niet mogelijk omdat één van de documenten met één been in een ander programma (Infoland) staat . Binnen dat programma wordt het document dan weer opgeslagen.

Ik hoop dat iemand hier iets over weet.

Met Groet
BP

Misschien met kopieren, plakken, speciaal, en wat is infoland. Is dat een server of zo, heb je hier iets meer over. Kopieren plakken is normaal niet een probleem.

Hoi manamana,

Sorry voor het late reageren, maar soms komt er veel tussen.

De reden van mijn vraag is dat de organisatie waar ik werk verandert van huisstijl.
Het gaat erom dat ik een totale opmaak, dus ook ruimte van koptekst, afbeelding in koptekst, maar ook de inhoud van het document in een keer kan overzetten (inclusief stijlen enz.)
Het doeldocument komt via een web portal, op een andere server, naar mij toe. Dit document kan ik dan bewerken en via de web portal weer uploaden. Aan het opgehaalde document zitten tevens de nodige meta-velden die behouden moeten blijven.

Er zijn vele bestanden die een andere opmaak moeten krijgen dus het zou mooi zijn als er een snelle manier zou zijn.

Dank alvast voor het meedenken.

BP

Dit is wat ik vond over meta en server. 2010. Klik. Ik hoop dat je er wat aan hebt. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan