kan ik filmpjes alleen afspelen met de mediaplayer van windows.

• Onderwerp starter Onderwerp starter ediin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ediin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
hallo

weet iemand hoe ik een filmpje opgenomen met een dig.video camera op de computer
kan opslaan en vervolgens laten afspelen "uitsluitend " via Windows Media Player.
Alvast bedankt !!!!
Edin

Waarom wil je het alleen via windows media player afgespeeld hebben?

De videoformaten welke heden ten dage beschikbaar zijn worden eigenlijk altijd wel door meerdere players ondersteund.. Of anders is er wel een codec pack te downloaden waardoor het met die player wel weer gewoon afgespeelt kan worden.

Of bedoel je dat het formaat waarin het opgeslagen wordt automatisch via Windows media player afgespeeld moet worden?

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk heb je een firewire kabel. Deze sluit je aan op je computer (moet je natuurlijk wel een firewire poort hebben). Je opent windows movie maker, je volgt de stappen zodat hij op de computer wordt gezet en geeft aan dat je een mpg bestandje wilt hebben. Uiteindelijke mpeg bestandje klik je rechts > openen met > programma kiezen, dan klik je windows media player aan en vinkt het vinkje onderaan aan zodat het altijd met media player wordt afgespeeld.

Kortom, moviemaker kan het wel, zit standaard in xp

lijkt mij meer dat hij bedoelt dat hij het als WMV bestand moet gaan opslaan. als hij het al wel als een ander bestand heeft dan.

hallo

weet iemand hoe ik een filmpje opgenomen met een dig.video camera op de computer
kan opslaan en vervolgens laten afspelen "uitsluitend " via Windows Media Player.
Alvast bedankt !!!!
Edin

Hoi,

Welk type camera heb je?
En als je het bestand al op de pc gekregen zou hebben ondertussen, in welk formaat is het nu?

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan