Kan ik goed gamen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubbels

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Hallo,

Ik heb deze videokaart: GeForce 8800 GTS (G80) 320MB

Kan ik hiermee Bad Company 2 en Black Ops op een goede manier spelen zonder lag?

noem ook effe de rest van de specs. aub.

offtopic dat ligt ook aan jou als je snapt wat ik bedoel:P

Rest van de specs:
Dual-core 2.6 gHz
4GB RAM
Windows XP 32-bit

En wat mij betreft kan ik het wel aardig! :D

je kan de genoemde games spelen. maar daar is ook echt alles mee gezegd om heel eerlijk te zijn.

Dus als ik nou heel toevallig aan een 512mb Geforce GTS250 kan komen zou dat een stuk beter zijn?

nee Bad company 2 is meer cpu gericht en jou cpu is wat dat betreft de zwakke schakel in dit systeem

Maar wat is nou de betere videokaart voor gamen (ook online), die die ik nu heb, of de GTS250???

Hoezo zwak, minimale systeemeisen staat dual core 2.0 ghz. Dus dan is die van mij toch genoeg?

Maar ik wilde gwn weten welke videokaart ik moet kiezen........

yup minimum ik speel met een Core I3 BFBC2 en heb een goede videokaart nogsteeds heb ik last van lag?

dit spel vergt veel cpu kracht en als je die niet op recommended specs heb zul je last van lag hebben
in dit geval is de 8800GTS sterk zat om BFBC2 te kunnen draaien de cpu daarin tegen moet erg hard zijn werk doen

Is de 8800 gts ook sterk genoeg voor black ops ed? (is namelijk wel een 320 mb versie......)

CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
Harddrive: 8GB of free hard drive space
Video card (generic): NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800Pro or better

sterk zat!

Dus ook al is ie 320 mb, inruilen is bij lange na niet noodzakelijk?

als je hoge resoluties wilt gaan gebruiken kun je problemen krijgen
lage resoluties moet geen probleem zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan