kan ik hier gta 4 / assassins creed mee spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kauko12

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2007
Hallo iedereen

Ik ga een nieuwe video kaart kopen en dat is een
MSI N9500GT-MD512Z/D2 kan ik daar gta 4 mee spelen verder zit het volgende in mijn pc
-intel pentium d 925
-1 gb werkgeheugen
-windows vista 32 bit home premium

Laatst bewerkt:
dat wordt niks denk ik. Dat komt met name door het ram geheugen denk ik, je hebt minimaal 1.5 gb nodig met xp... Je hebt ook een dualcore nodig. De videokaart zelf is op zich niet onaardig, maar ik zou in jouw situatie gewoon een nieuwe pc halen om te gamen.

Laatst bewerkt:
is het mogelijk om met deze pc assasin creed te spelen

Hallo iedereen

Ik ga een nieuwe video kaart kopen en dat is een
MSI N9500GT-MD512Z/D2 kan ik daar assasin creed mee spelen verder zit het volgende in mijn pc
-intel pentium d 925
-2 gb werkgeheugen
-windows vista 32 bit home premium

twee topics samengevoegd; volgende keer graag gewoon je vraag één keer stellen

Laatst bewerkt door een moderator:
is het ook niet mogelijk om het dan op de allerlaagste instellingen te spelen want de cpu heeft wel 3ghz

misschien lukt dat wel, maar je hebt echt een dualcore nodig. Assassin's creed gaat wel lukken, maar niet op z'n hoogst.

Test het eens hier: www.canirunit.com

Spel opzoeken in de lijst en de test doen, Je ziet meteen of jou pc het spel aan kan en waar het eventueel aan schort.

Maar ook ik zeg bij voorbaat al dat zonder een upgrade/nieuwe pc het spel niet tot nauwelijks zal draaien.

Ik zeg vergeet het maar. Met alles op LOW zal denk ik het spel nog maar net te spelen zijn. Of net niet.

Als je GTA4 fatsoenlijk wilt spelen heb je tog wel en een betere videokaart nodig, en een betere cpu en meer geheugen. In dat geval is een nieuwere pc dan voordeliger (aangezien je dan weer langer vooruit kan)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan