kan ik hiermee black ops spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker78

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
hallo,
modern warfare 2 kon ik alles op hoog spelen, toen gaf hij ook aan dat me pc te sloom was. maar ik wil wel zeker heid of ik black ops niet voor niks koop.
dus kan ik met deze specs black ops spelen (iniedergeval op laag)?
blackopsl.jpg

Laatst bewerkt:
Is het geen m4570??(Als ik zo op de codering zoek.Heb geen speccy voor nodig)

Daarbij zal COD-BO echt niet fijn draaien op deze laptop.

Zoals ik dus al dacht.

Ik raad je ook af om deze game voor deze laptop te kopen.Daar ga jij echt geen gameplezier aan beleven en dat zou zonde zijn van de pak hem beet 60 euro voor de game?

can you run it gaf bij mij ook aan dat mijn cpu niet goed was maar ik kon hem tog goed spelen. alleen je krijgt een filmpje voor dat je aan een missie begint en dan stottert hij weleens, maar verder de gameplay doet hij goed.
alleen multiplayer weet ik niet

Laatst bewerkt:
@thysco19: niet alleen de cpu is bepalend.Vooral de gpu.Daarbij is er nog een verschil in prestaties tussen videokaarten en videochips.Daarbij hoeft jou systeem niet verder gelijk te zijn aan het systeem van de ts.
deze game op een 4570 chip is echt niet lekker speelbaar.Het www en dit forum staat al vol met postings dan men niet spelen kan ondanks betere kaarten als dat de ts nu heeft.

Oftewel...De ts kan hier niets mee met deze post van je;)

Laatst bewerkt:
Hou er rekening mee dat in Black OPS veel filmpjes zitten en deze grafisch echt wel wat van je systeem vraagt.

@thysco19: niet alleen de cpu is bepalend.Vooral de gpu.Daarbij is er nog een verschil in prestaties tussen videokaarten en videochips.Daarbij hoeft jou systeem niet verder gelijk te zijn aan het systeem van de ts.
deze game op een 4670 chip is echt niet lekker speelbaar.Het www en dit forum staat al vol met postings dan men niet spelen kan ondanks betere kaarten als dat de ts nu heeft.

Oftewel...De ts kan hier niets mee met deze post van je;)

o oke, zoveel verstand van dat allemaal heb ik ook weer niet, ik probeer iedereen te helpen.

Oh...maar dat is wel goed hoor.

Ik probeer alleen de ts te weerhouden van het kopen van deze game om het op die laptop te spelen.Want ik ben er heilig van overtuigd dat niet lekker speelbaar is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan