kan ik iemand opropen online te komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

oscark

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2008
ik heb een idee. iemand die niet online op msn kunen vraagen onine te komen met een soort van op bliep programma die altijd aanstaat te kunnen oproepen.
met dat opbliep programma wil ik de andere persoon kunnen op bliepen om online te kommen om wat te kunnen melden bestaat zo een dergelijke programma ?

om een (oude) vergelijking te geven in de tijd voor de moblieltjes had je opbliepers en als je op gebliept werd ging je naar de telefoon om met de baas te praten wat er is
(en die telefoon is dan msn )

bestaat er ook zo een software programma ?

Daarom heb je tegenwoordig de mogelijkheid om offline berichten te sturen. Een echt gesprek wordt het dan uiteraard niet, en dat is waarschijnlijk wel waar jij op doelt. Maar zo'n programma ken ik niet.

idd ik zoek dus een programma waar je je niet van kan afmelden en als een soort van blieper dient. en het moet direct aan komen als je in verbinding bent met internet

je kan je bij ieder programma afmelden of het programma "killen".

de mogelijkheid bestaat om NIET te reageren op een bliep ( of op een phone call).
het lijkt goddorie wel hitlerland waarin iedereen maar voor iedereen bereikbaar moet zijn...
mogen wij aub nog wat privacy?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan