kan ik in mijn laptop een tweede hardeschijf plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

youriellen

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2011
kan ik in mijn laptop een tweede harde schijf plaatsen (ssd 80 gb nieuwe opstart schijf)
ik heb een hp pavilion dv6 2120ed kan dat?

2e schijf in laptop

Een tweede hardeschijf inbouwen in je laptop dat kan. Vaak moet je dan de cd/dvd op offeren. Je kan een speciale Harde schijf caddy kopen (in de vorm van de cd/dvd drive).

http://www.newmodeus.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=2_5&products_id=294

Hier heb ik een caddy gekocht voor mijn laptop een hp dv3. Ik heb nu een 128 GB ssd (crucial M4) en tweede 500 gb WD hardeschijf. Het werkt als een speer snelle opstart en veel opslag.

CD/DVD gebruikte ik zowieso niet meer zoveel sinds de komst van USB sticks. Maar ik heb wel een losse usb cd/dvd gekocht voor het geval dat...

Hoi Elstivo,

Ik heb met grote interesse jou bijdrage in dit Forum gelezen. Ik zou ook wel zo's SSd schijf in mijn (HP) Laptop willen bouwen, maar durf hier niet goed aan te beginnen en ik durf het bijna niet te vragen, maar zou je mij behulpzaam kunnen zijn, in een eventuele poging om zo'n SSD schijf in te bouwen, op de manier zoals jou dat kennelijk goed is gelukt. Wanneer jij positief op mijn verzoek reageert, kunnen we wel afspraken maken voor een director contact lijkt mij.

Ik bedank alvast voor een veronderstelde reactie,

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen
Weert

Hoi Ronnie 1,

Interessante info. Bedankt voor de tip.

Groet,

Cor Jansen
Weert

Let de volgende keer op de datum dat je reageert in een topic, deze is al meer dan 3 maanden oud. Wegens de leeftijd gaat dit topic dan op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan