Kan ik Internet explorer verwijderen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

robwolt

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2005
Hallo allemaal, ik ben veranderd van I.E. naar Mozilla Firefox. Moet ik I.E. verwijderen of niet????

Alvast bedankt, rob

Je hoeft het niet te verwijnderen. Maar je kan mozilla instellen als je standaard internet via de opties. Dan gebruik je internet explorer niet. Maar als je probleem hebt met mozilla heb je geen internet explorer meer. Maar je kan het wel verwijnderen als je het toch niet wilt via je hdd schijf meestal C:\Program Files\Internet Explorer

DarkBladeX

waaorm zou je het willen verwijderen. Zet Firefox zoals hierboven aangegeven als hoofd browser. Met Windows update kun je Internet Explorer nodig hebben.

Je hoeft het niet te verwijnderen. Maar je kan mozilla instellen als je standaard internet via de opties. Dan gebruik je internet explorer niet. Maar als je probleem hebt met mozilla heb je geen internet explorer meer. Maar je kan het wel verwijnderen als je het toch niet wilt via je hdd schijf meestal C:\Program Files\Internet Explorer

DarkBladeX

Je kunt die map op zich wel verwijderen, maar dan verwijder je Internet Explorer niet, sterker nog, diverse andere programma's zijn afhankelijk van Internet Explorer en die doen het dan niet of niet goed meer.

Dat klopt. Je hebt nog files van internet in System32. En bij WINDOWS map. :D

DarkBladeX

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan