kan ik met 9600 gt crysis lekker spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
mijn vraag staat al in de titel kan ik met de geforce 9600 gt crysis lekker spelen op 1440 X 900 en de rest high
of moet ik dan alles low en de resolutie op het laagst als ik em lekker wil spelen?

greetz,
kevin10

Hoe ziet de rest van je systeem eruit ?,
daarna pas kan je het zeggen !

intel core 2 duo e8400 processor
antec neohe550 watt
2 gb werkgeheuge
80 gb hardeschijf
asus p5e-vm hdmi

als je nog meer wilt weten moet je het ff zeggen

Moet gaan lukken!
maar je zult niet veel FPS gaan halen
meschien 15 ofzo

Ik denk toch dat je hem op medium moet zetten om alles lekker te spelen en volgens mij is de 9600GT geen high-end videokaart

maar ik zit ook met het geld he:P maar daarmee kan ik wel alles op low en dan resolutie op 1440 x 900? en dat die dan wel lekker loopt of resolutie op 1000 x 700 ofzoiets en alles op high

Ik denk toch dat je hem op medium moet zetten om alles lekker te spelen en volgens mij is de 9600GT geen high-end videokaart

Dacht het wel! , gaat zeker lukken

1280X1024 op high is wel mooi en kan dat kaartje wel aan!

Laatst bewerkt door een moderator:
zou ik daar dan ook gta 4 op hoog kunnen spelen ik weet dat die waarschijnlijk eind dit jaar uitkomt voor de pc maar er zijn vast wel mensen die dat kunnen inschatten:P

zou ik daar dan ook gta 4 op hoog kunnen spelen ik weet dat die waarschijnlijk eind dit jaar uitkomt voor de pc maar er zijn vast wel mensen die dat kunnen inschatten:P

het is nog niet eens duidelijk of gta 4 uitkomt voor de pc, en als dat zo is, is dat pas eind 2009 :P , dus daar moet je je niet nu druk over maken, maar een vriend van mij heeft een vergelijkbaar systeem , en speelt ( wel met een 8800GT en een Q6600) de res op 1344x768 of zoiets , 2x AA , alles high , en haperd niet , zo'n 25fps gemiddeld. en de E8400 presteerd beter dan de Q6600 in crysis. dus 1344x768 en AA uit lukt zowiezo wel denk ik

owh ik hoef ook niet zonodig een high-end kaart te hebben maar als ik hem lekker op 1000x768 en de rest op high kan spelen en wat doet die AA eigelijk?

Laatst bewerkt:
AA is de fps killer in crysis , als je die aanzet dan daalt je fps drastisch ,maar wat de AA doet is de randen goed en mooi afwerken, hoe meer X je AA aan hebt , hoe mooier, maar hoe slechter het loopt.

kijk hier maar eens :
anti-aliasing.png

en hier zie je het ook goed:
antialiasing%20CSAA%2016x.jpg

bij die eerste zie ik het wel goed maar die 2de zie ik niet echt goed maar ik snap nu wel wat het is:P
en kan ik call of duty 4 er dan ook op high mee spelen en hoogste resolutie en dan ook die anti aliased op 4 of 8 x

AA kan op call of duty 4 maximaal op 4x , ik heb zelf een 8800GT en een 1.8Ghz Core 2 Duo geklokt op 2.2 Ghz E4300 . en 2 gig ram, en ik speel call of duty 4 met alles op het hoogste en 4x aa , dan is de FPS altijd boven de 40 , gemiddeld 70 denk ik , dus ik denk dat je met een 9600GT ongeveer boven de 25 blijft, en gemiddeld zo'n 50fps, dus ik denk dat cod 4 geen probleem is daarvoor, en de 9600GT is dan wel geen high-end , meer zeker geeen slechte kaart, het is wel al een gamers-kaart .

en als ik dan die AA uitzet ligt het gemiddelde dan hoger dan 50?

die kun je rustig aanlaten , als de fps onder de 20 komt , dan merk je het pas, ik las laats iets dat als je er egt op let, dat het ''menselijk oog'' het onder de 27fps merkt, ikzelf merk het echt pas onder de 20 , daarboven niet, of je meot er wel erg op letten. dus als het niet lukt zet je hem maar op 2x , je kunt cod4 in iedergeval wel goed speelbaar spelen met een 9600GT

het is toch ook zo dat die sneller loopt in op bepaalde plekken want ik heb cod 4 ook op mijn pc staan en speel hem met mijn onboard videokaart (intel GMA x3500) en alles low en heb ik met het programmatje fraps gezien dat op bepaalde stukken 90 fps haalt maar dat is dan wel alles op low

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan