kan ik mijn grafische kaart vervangen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aminam

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2013
hallo allemaal,

Ik heb rome total war 2 gekocht maar wat ik dus al verwacht had is dat mijn grafische kaart te zwak is. Nu is mijn vraag dus of ik mijn grafische kaart kan vervangen? en als het kan wat voor een kan ik het best nemen bij mijn systeem en hoe doe ik het precies?

Ik heb een medion computer het loopt op windows 7 home premium hier nog wat info
model: PC MT 14
typ: MED MT 625G
input AC 230-240V~5A 50-60Hz
type systeem: 32 bitsbesturingssysteem

(Ik weet niet of deze info er toe doet ik ben niet erg handig met computers)

Ik zou graag hulp krijgen alvast bedankt

groetjes

Dat kan. Houdt er echter wel rekening mee dat deze PC meerdere bottlenecks met specifiek TW2 zal hebben. De CPU is redelijk, maar ook eigenlijk niet zwaar genoeg voor R-TW2. Bovendien heb je maar effectief 3.2 GB geheugen, omdat je een 32-bit OS hebt.

Zolang je redelijke verwachtingen houdt en niet op al te hoog detail wil spelen kun je de videokaart vervangen door een sneller exemplaar. Als je echt grote verbetering wil zien zul je echter waarschijnlijk ook je voeding moeten vervangen.

Voor een redelijke verbetering kun je kijken naar de nieuwe nvidia 750 kaart, die mogelijk NET past past zonder een nieuwe voeding te hoeven kopen, maar dat is volgens mij wel het best haalbare zonder verder dingen aan te passen

Dank u wel,

Maar deze is toch wel aan de prijzige kant, is er nog een wat goedkopere mogelijkheid aan te raden?
En ik had ook nog externe grafische kaarten gezien(die je via de usb verbind) is dat ook een goede optie?

USB videokaarten hebben geen grafisch vermogen en zijn niet bruikbaar voor games.

Het kan altijd goedkoper, maar je moet wel redelijk blijven met de verbetering die je krijgt. Alle alternatieven die zowel passen in het energiebudget en ook nog flink goedkoper zijn hebben nauwelijks meer prestatie dan je huidige kaart.

Dan kun je beter nog even sparen voor een echte verbetering of wachten tot de goedkopere kaarten met laag vermogen beschikbaar komen (maar dat kan nog 6 maanden duren)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan