Kan ik mijn hp printergeheugen ook leegkrijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Kan ik mijn hp printergeheugen ook leeg krijgen? Deed wat fout zodat ik "tig" keer op afdrukken heb gedrukt terwijl die niks deed, maar nu, nu die het wel (na het papier er wat rechter in gelegd te hebben) doet, blijft die maar hetzelfde plaatje uitprinten. Heb aan één kopie genoeg, dus, iemand die weet of ik hem met uitprinten op kan laten houden?

Kwam net per ongeluk in een veld terecht waar waar ik iets kon annuleren waarvan ik denk dat dat de resterende te printen pagina's waren. Ga morgen proberen, nu geen zin, doeg.

Als je het geheugen helemaal wilt leegmaken kun je ook de Print Spooler Service stoppen onder run>services.msc.
Weet het niet zeker maar ik denk een herstart v.d. pc. Maar je kunt ook uitproberen of de service opnieuw starten ook werkt.

Laatst bewerkt:
Herstart spooler server of windows helpt niet. Het bestand blijft alsnog aanwezig. Of verwijderen vanuit het printeropdrachten scherm, of gewoon de printer uitzetten. Dan raakt hij deze opdracht ook kwijt.

Wat ik gister deed heeft geholpen, maar weet niet meer hoe ik daar (printer-opdrachtscherm denk ik) terecht kwam, als dat van de printer aan en uit doen werkt (bij een volgende keer) dan hou ik "die er in".

Bedankt voor de hulp.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je het geheugen helemaal wilt leegmaken kun je ook de Print Spooler Service stoppen onder run>services.msc.
Weet het niet zeker maar ik denk een herstart v.d. pc. Maar je kunt ook uitproberen of de service opnieuw starten ook werkt.
Oké, doe ik dit als plan B (na uit en aandoen van printer).

Dus reageerder nummer twee heeft gewonnen, hoera. (grapje leuk hè).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan