hallo,
vorige week heb ik een laptop ( compaq presario) bestelt bij wehkamp.
Hij was netjes de volgende dag thuis en ik ging vol enthosiasme er mee aan de slag.
Het software werd prima vanzelf geinstaleerd niets mee aan de hand.
maar sinds gisteren deed me laptop heel raar, dus had ik me handleiding er bij gepakt wat ik er aan kon doen en daar stond in dat ik bij het booten van de laptop op F11 kon drukke en dat ik dan met een optie mijn laptop opnieuw kon installeren met de recovery. Eerst leek het goed te gaan maar toen kreeg ik een foudmelding en kan het niet geinstalleerd worden.
Mijn vraag is: is het mogelijk om mijn laptop terug sturen met mij garantie zodat wehkamp het probleem kan oplossen of het software opnieuw kan installeren? en of mijn garantie uberhaubt geld als het om software gaat?
M.v.g Tom
vorige week heb ik een laptop ( compaq presario) bestelt bij wehkamp.
Hij was netjes de volgende dag thuis en ik ging vol enthosiasme er mee aan de slag.
Het software werd prima vanzelf geinstaleerd niets mee aan de hand.
maar sinds gisteren deed me laptop heel raar, dus had ik me handleiding er bij gepakt wat ik er aan kon doen en daar stond in dat ik bij het booten van de laptop op F11 kon drukke en dat ik dan met een optie mijn laptop opnieuw kon installeren met de recovery. Eerst leek het goed te gaan maar toen kreeg ik een foudmelding en kan het niet geinstalleerd worden.
Mijn vraag is: is het mogelijk om mijn laptop terug sturen met mij garantie zodat wehkamp het probleem kan oplossen of het software opnieuw kan installeren? en of mijn garantie uberhaubt geld als het om software gaat?
M.v.g Tom
Laatst bewerkt: