Kan ik mijn laptop terug sturen met garantie als het gaat om software?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ebbing123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2008
Berichten
2
hallo,

vorige week heb ik een laptop ( compaq presario) bestelt bij wehkamp.
Hij was netjes de volgende dag thuis en ik ging vol enthosiasme er mee aan de slag.
Het software werd prima vanzelf geinstaleerd niets mee aan de hand.
maar sinds gisteren deed me laptop heel raar, dus had ik me handleiding er bij gepakt wat ik er aan kon doen:p en daar stond in dat ik bij het booten van de laptop op F11 kon drukke en dat ik dan met een optie mijn laptop opnieuw kon installeren met de recovery. Eerst leek het goed te gaan maar toen kreeg ik een foudmelding en kan het niet geinstalleerd worden.

Mijn vraag is: is het mogelijk om mijn laptop terug sturen met mij garantie zodat wehkamp het probleem kan oplossen of het software opnieuw kan installeren? en of mijn garantie uberhaubt geld als het om software gaat?

M.v.g Tom
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Wanneer je laptop of pc na zo'n korte tijd niet meer goed werkt, is één van de eerste vragen altijd: kijk of hij na een recovery wel weer goed werkt.
Maar kennelijk werkt ook dat niet bij jou.
Dat betekent dat je contact op moet nemen met Wehkamp en dit probleem voorleggen.
Zij vertellen dan wat je verder moet doen.
 
okee, u weet dus niet of mijn gerantie ook geld met dit probleem

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan