Kan ik ook gratis banners plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kyranio

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
Ik heb een nieuwe social network maar natuurlijk komt niemand op mijn site behalve als ze er per ongeluk op komen, ik heb dus advertenties nodig. Kan iemand me helpen een veilige en misschien gratis site te vinden waar je kunt adverteren. En dus ook waarmee je op andere websites kan adverteren.:thumb:

Welkom op Helpmij,

Maar even in de juiste sectie gezet.
Je bied niks aan dus moet hij niet op Marktplaats in de aangeboden sectie natuurlijk.

Woops

Srry, ik was vergeten dat ik het aangeboden had, ik wou mijn website url opgeven voor n gratis advertentie en... zeg, dit is illegaal zkr? Oops...:eek:

Zeg je HET nieuwe sociale netwerk te hebben of EEN sociaal netwerk?
want zoiezo met een .webs.com of .tk lukt het denk ik niet.

Voordat je kan beginnen met adverteren moet je natuurlijk eerst een top website hebben!
Er is genoeg gratis Community software te vinden, die je zelf kan installeren en vervolgens kan aanpassen aan zoals jij wil.
Ik zou zeggen, kijk is op deze website: http://www.gratissoftware.nu/gratis-community-website-software.php

Als je een goed pakket hebt gevonden waar je van zegt: 'Ja, dat ziet er goed uit daar wil ik wel mijn sociale netwerk meer gaan maken'. Laat het dan even weten, want dan kan je de software gaan installeren.

Hoe dat allemaal moet, leg ik uit als je een goed pakket hebt gevonden.
Laat het even weten!

Joep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan