Kan ik ook weer terug naar windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Ik zal even uitleggen,
ik heb een computer maar daarop windows 7 erop.
nou weet ik dat ik kan upgraden naar windows 8.
Maar mocht ik weer terug willen naar windows 7 is dat dan zo weer gebeurt?
ik heb namelijk een recovery cd waarmee ik windows 7 kan herinstalleren.
ik heb geen originele cd hiervan. want die heb ik niet meegeleverd gekregen bij de computer.

wat ik vandaag van plan ben is mijn computer te formateren met behulp van de recovery cd en dan vervolgens hem te upgraden naar windows 8.

Laatst bewerkt:
je kan een cloon nemen van je harde schijf inclusief je windows als je die cloon dan terug plaatst is de pc zoals voorheen.

maar indien je geen windows schijf hebt en je wil terug naar windows 7 zal dit niet werken of het zou moeten zijn op de recovery schijf windows 7 staat , bekijk dit even vooraleer je overweegt om de cloon te maken

hallo,

heb je er wel een va windows een kloon van de schijf? Dan zou je die terug kunnen zetten dan heb je weer windows 7.

nou ik heb hier wel een windows 7 cd liggen alleen dat is een pro versie.

Dat word nog leuk.. Want je kan een oude windows niet over een nieuwere installatie zetten.

Dit kan wel mits je over de herstelschijven van je computer beschikt. Je kan dan de computer terug naar fabrieksinstellingen zetten en er dan Windows 7 overheen zetten.

Laatst bewerkt:
Leuk hè?
Met de W7 DVD de schijf waar 8 op staat formateren, kun je gewoon W7 installeren hoor, haha.

En alle versies staan op zo'n W7 installatie DVD, als je maar de goede kiest en de goede key gebruikt als je legaal wilt werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan