Kan ik rechtstreeks in phpMyAdmin gegevens invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricky b

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Kan ik rechtstreeks in phpMy admin, dus in mijn database gegevens invullen?
heb een kleine tabel gemaakt, dreamweaver ziet hem ook, maar er staan natuurlijk nog geen gegevens in, bv naam, postcode, woonplaats.
Wil dit graag in admin doen, maar hoe?

Alvast bedankt, richard:thumb:

Ja, je kan heel gemakkelijk rechtstreeks je database invullen via phpmyadmin. Selecteer je database en de tabel die je wilt invullen. Druk dan op invoegen in het bovenste menu (bij handelingen, structuur, SQL enz.) Hier kan je direct gegevens invullen. Als je dit eenmaal gedaan hebt kan het ook via Verkennen.

Succes :thumb:

Ja, je kan heel gemakkelijk rechtstreeks je database invullen via phpmyadmin. Selecteer je database en de tabel die je wilt invullen. Druk dan op invoegen in het bovenste menu (bij handelingen, structuur, SQL enz.) Hier kan je direct gegevens invullen. Als je dit eenmaal gedaan hebt kan het ook via Verkennen.?

Waar moet ik dan zoeken? in verkennen bedoel ikdan, ben echt nog een leek in dit gebeuren, maar ben toch alweer verder! bedankt!:thumb:

Als je gegevens hebt ingevult, en je klikt op verkennen dan kan je je tabellen zien, en wat je erin hebt ingevuld. Onderaan (boven: Sla deze SQL-query op ) staat Nieuwe rij invoegen. Als je iets wilt veranderen dan kan je de checboxen selecteren van de rijen die je wilt bewerken, en dan onderaan op het potlootje klikken.

Succes ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan