Kan ik spellen spelen op HP pavilion S3460

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roberto187

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Hallo,

Ik heb sinds kort mijn spelcomputer weggedaan en nu dacht ik laat ik een spel spelen op mijn PC.
Ik heb een HP pavilion S3460, heb een spel geleend van een maatje Scarface: The world is yours, maar het werkt niet ik zie alleen maar blokken en vaag de personage.
Kan ik wel spellen spelen op deze PC of moet ik er eerst wat aanpassingen aan doen als dat mogelijk is (want het is een kleine kast). Heeft er iemand tips en uitleg. Alvast Bedankt

Specificatie Hp S3460:
Basisprocessor:
Pentium E2200 (C) 2,2 GHz (65 W)
800-MHz bus aan de voorzijde
Socket 775
Chipset:
NVIDIA GeForce 7100 / NVIDIA nForce 630i
Moederbord:
Fabrikant: Foxconn
Naam moederbord: Irvine
Naam HP/Compaq moederbord: Irvine-GL6E
Videographics:
GeForce 8400HD
256 MB geheugen
Vaste schijf:
500 GB SATA 3G (3,0 GB/sec)
7200 rpm
16X dvd(+/-)r/rw 12X RAM (+/-)r DL LightScribe-SATA-station:
moet gebruik maken van Double-Layer mediaschijven om voordeel te hebben van de DL-technologie
moet gebruik maken van LightScribe-mediaschijven en ondersteunende software om voordeel te hebben van de LightScribe-technologie
Draadloos:
Draadloos LAN 802.11 b/g
I/O-poorten:
HDMI, dual-link DVI-I
Televisie
PCI Express x1 tv-tunerkaart
Geluid/audio:
High Definition audio, 6 kanalen
ALC 888S chipset
Netwerk (LAN) :
Geïntegreerde 10/100 Base-T netwerkinterface

Tsja....
De processor is matig maar de videokaart totaal ongeschikt om games mee te spelen.

Komt denk ik door de grafische kaart, ja. Wellicht een idee om een andere grafische kaart aan te schaffen? Ikzelf heb de ASUS EN8600GT MAGIC en het werkt geweldig! (Maar natuurlijk valt er nog beter aan te schaffen, hoewel ik ook al zeer te spreken ben over deze kaart)

Bedankt voor jullie snelle reactie!
Zou ik wat ik kunnen veranderen, andere videokaart ofzo.
Of moet ik dan heel veel veranderen? Misschien een ander probleem dat de kast klein is of maakt dat niet uit?

Groetjes roberto

Laatst bewerkt:
die HP pavilion S3460 heeft toch een aardig kleine kast en volgens mij is dit totaal geen game pc.

die HP pavilion S3460 heeft toch een aardig kleine kast en volgens mij is dit totaal geen game pc.

Mee eens! Echter, er is wel een PCI-e slot aanwezig, alleen is de vraag hoe klein de kast precies is en welke kaart daarin past, nog even afgezien van de prestaties van die kaart....

De kast is breed: 10 cm lang: 34 cm en hoog 27 cm.

Als ik jullie zo hoor kan ik beter die spelletjes uit mijn hoofd zetten.
Maar mocht er iemand toch nog een goed idee hebben hoor ik het graag natuurlijk!

Wat een mini-ding. :shocked:
Echt veel goede hardware past er niet in volgens mij, dus of er zo'n goede grafische kaart in past is nog te betwijfelen. Mijn grafische kaart was niet bepaald aan de kleine kant...

Ben ook behoorlijk aan het zoeken, maar er tot nu toe geen redelijk presterende kaart te vinden die daar in past...

Ik denk ook niet dat het gaat inderdaad, maar als je een echte game-pc wilt, kun je beter ook een ietwat grote kast aanschaffen voor de vele extra hardware die er dan in kan (wil je echt de ultieme game-pc hebben). Dus, ik denk dat je spelcomputer houden een beter idee was geweest. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan