Kan ik World Of Warfcraft spelen met deze laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter21frenken

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2014
Beste Helpmij.nl bezoekers,

kan ik met deze laptop fatsoenlijk (dus zonder lag) World Of Warfcraft spelen SATELLITE C55-A-1N8

ARTIKELNUMMER: PSCGNE-00L007DU

Windows 8.1 64-bit (pre-installed)
4e generatie Intel ® Core ™ i5-4200M processor met Intel ® Turbo Boost Technology 2.0
Toshiba TruBrite ® HD TFT High Brightness scherm voldaan 16: 9 aspect ratio en LED-achtergrondverlichting
750 GB
kostbaar zwarte, glanzende afwerking, zwart toetsenbord
8,192 (4,096 + 4,096) MB
DDR3L RAM (1,600 MHz)
NVIDIA® GeForce® 710M met CUDA™ Technologie
maximum life : tot 4h30min (Mobile Mark™ 2012)
gewicht : vanaf 2,3 kg
B x D x H : 380,0 x 242,0 x 30,8 (voorzijde) / 33,35 (achterzijde) mm

http://www.toshiba.nl/laptops/satellite/satellite-c55-a/satellite-c55-a-1n8/

Welkom Peter21frenken,

Ik heb een nieuwe vraag gemaakt voor je. Je reageerde op een oud topic. Het is niet de bedoeling oude topics omhoog te halen.

Ga naar www.canirunit.com zoek het spel op en laat je systeem scannen. Je weet dan precies of je laptop aan de minimale eisen voldoet.

wow trekt niet zo veel in lokale resources, die laptop ziet er redelijk recent uit met een i5 processor... Lukt waarschijnlijk met 3 fingers in de spreekwoordelijke neus.

Edit: Enige waar je misschien wat rekening mee moet houden is de grafische kaart en de hoogte van de kwalieit die je instelt. Eventueel met name met shading en dergelijk zwaardere grafische aspect wat "schuiven". Ook hiervoor echter zal het op zn minst wel op goede settings zijn, maar misschien niet "ultra supper dupper high density en 3d"

Laatst bewerkt:
of weet iemand anders mischien een betere laptop (max 650 euro) waarmee ik fatsoenlijk zonder lag wow kan spelen en wel gewoon mee kan skype en word, powerpoint enzo kan gebruiken

of weet iemand anders mischien een betere laptop (max 650 euro) waarmee ik fatsoenlijk zonder lag wow kan spelen en wel gewoon mee kan skype en word, powerpoint enzo kan gebruiken

Ik denk dat die er niet zijn voor 650 euro. Ligt er maar net aan op welke resolutie je wilt spelen, 1366x768 of 1600x900 (WXGA Wide) HD rdy gaat well lukken voor dat bedrag net aan.
Maar full HD 1920x1080 kan je vergeten, gezien WOW de komende expansion helemaal een remake krijgt (Veel mooiere graphics) I.p.v de 12 jaar oude kern waar ze nog op draaien.

Wow is een processor intensieve game, die vooral gebruikt maakt van krachtige cores. Dan kom je al gauw bij Intel uit en moet je letten op de aantal MHZ per core.
Als je op 1600x900 wilt spelen, kan je zo iets nemen: http://tweakers.net/pricewatch/357394/lenovo-ideapad-g710-00132/specificaties/.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan